הנה משהו שלא תראו בתוכנית "הכרישים". הכרישה יסמין לוקץ׳ מכרה את הבית שלה בעמק הסיליקון במחיר מבצע, רק 44.8 מיליון דולר. לוקץ' היא בתה של ד"ר מרים אדלסון, המו"לית של עיתון "ישראל היום", האישה החמישית בעושרה בעולם ואלמנתו של שלדון - שהיה ללוקץ' אב חורג. זהותה של המוכרת הייתה מוגנת מאחורי נאמנויות, אבל שום דבר לא נסתר מעיניה היפות של ליאורה. לוקץ' היא גם מנכ"לית עמותת Israel Collaboration Network, שבסיסה בפאלו אלטו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מדובר בבית הממוקם בעיירה הקטנה את'רטון בעמק הסיליקון, המוגדרת באופן מסורתי כאזור הנדל"ן העשיר ביותר בארצות הברית. ה־Real Deal דיווח לראשונה בחודש מרץ השנה על המכירה במזומן מחוץ לשוק. מדובר באחוזה בשטח של 16 אלף רגל רבוע (כמעט שני דונם), וזה הסכום הגבוה ביותר שנמכר בו בית בשכונה זה שנים.

יסמין לוקץ' (צילום: אינסטגרם)
יסמין לוקץ' (צילום: אינסטגרם)

האחוזה נבנתה על ידי ג'ו קומרטין מוודליין נכסים, אותה חברה יוקרתית שבנתה את ביתם הרחב של סטף ואיישה קרי. האחוזה, בהשראה צפון אירופית, לפי קומרטין, תוכננה על ידי Arcanum Architecture ועל הגינון מופקד סטודיו גרין. היא כוללת, בין השאר, שבעה חדרי שינה, 11 חדרי רחצה, שני משרדי מנהלים, טרקלין, חדר משחקים, בית הארחה מבודד, חדר כושר, קולנוע, בר מלא, מרתף יינות, סטודיו ליוגה, מתקני עיסוי, בית בריכה עם חדר אוכל מכוסה וילונות - ופאטיו חיצוני מחומם. בחוץ, החצר הקדמית מכילה שוקת באורך 30 רגל המוזנת ממפלי מים חיים. במקום אחר יש גן שקוע עם בור אש ובריכת שחייה נוספת באורך 50 רגל.

מטעמה של יסמין לוקץ׳ ביקשו לא להתייחס.

יסמין לוקץ' (צילום: צילום מסך קשת 12)
יסמין לוקץ' (צילום: צילום מסך קשת 12)