זוכרים איך לפני כמעט שנה הגולשים יצאו מגדרם כשגילו שהוונדרוומן הישראלית גל גדות נוהגת לבלות ולעשן סיגריות? זה קרה במסיבת יום ההולדת של רותם סלע, בה התייצבה הכוכבת הבינלאומית כשמה שהעסיק את כולם זה העובדה שהיא מחזיקה ביד סגריה ומאפרת אותה לרצפה. נראה שעכשיו גם האמריקאים בהלם, לאחר שתמונות של הוונדרוומן האהובה מעשנת בהליכה ברחובות לונדון הופצו ברשת.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

View this post on Instagram

A post shared by GalGadotUSA (@galgadotusa1)

צלם פפראצי אירופאי תפס את הכוכבת הישראלית בבילוי רומנטי עם בעלה ירון ורסנו באנגליה, שם היא מצלמת את סרטה החדש "לב מאבן", כשהיא ללא טיפת איפור ומעשנת סיגריה. השניים התהלכו יד ביד ולמרות השמועות שנפוצו לפני כמה חודשים - נראו מאוהבים מתמיד. אך הכותרות מעבר לים התעסקו בעישון והתמלאו בדיווחים על ההרגל המגונה של גדות כשהיא אף קיבלה כמה עקיצות. בדיליי מייל כתבו "תסלחו לוונדרוומן על ההתנשפויות, במידה והיא אי פעם תחזור למסך, לאחר שהשחקנית המגלמת אותה הציתה סיגריה ביום ראשון האחרון".

אחד מעמודי המעריצים של הכוכבת, המונה למעלה מ30 אלף עוקבים כתב "אני שונאת לראות אותה ככה. מאוד לא אופייני לה מאחר והיא בקושי מעשנת. היא גם שתתה שתי בירות, כנראה כדי לברוח מהיום יום העמוס שלה". רבים הגיבו לפוסט, הצטרפו לתחושות האכזבה והוסיפו "לא הייתי מצפה לזה מגל".