פרופ' אמיר חצרוני הגיע לאצטדיון טדי, לגמר גביע המדינה בכדורגל, יחד עם חברו החדש ושותפו הטלוויזיוני, קובי סוויסה. החוויה, איך נאמר, לא הייתה משהו: ״ישבנו ביציע של אוהדי חיפה, שנחשבת לקבוצה תרבותית יחסית, אבל במחצית אוהדים התחילו לתקוף אותי, היה לא נעים. המשטרה הוציאה אותי כדי שלא יפגעו בי פיזית.

"אגרסיבית במיוחד הייתה אביגיל שרעבי מ'גולסטאריות'. היא הסתובבה עם דגל ישראל בתור שכמייה ותפסה לי את היד. היא דרשה שאסביר לה למה אני נגד חיילי צה"ל ולמה אני לא אוהב את ביבי. עניתי לה שבאתי לראות כדורגל ולא לדבר על עבריינים או על פשעי מלחמה של המדינה הציונית, ואז היא התחילה ללכת אחריי בתנועות מאיימות במיוחד. הכל מצולם בווידיאו. הייתה לה עוד דרישה ביזארית שאלך איתה להגיד שלום לקטורזה".

שרעבי, איך תסכמי את המפגש?
״חלאת אדם, חלאת המין האנושי. שאלוהים ישרוף אותו כמו לפיד בוער. יאללה תעוף מהמדינה שלנו, תעוף״.

קובי סוויסה (צילום: ניר פקין)
קובי סוויסה (צילום: ניר פקין)

> יו"ר הכנסת לשעבר, דליה איציק, קיבלה השבוע את ספרה החדש של אשת העסקים והסופרת אירית בוטבול־עובדיה, שעברה מסע אישי מרגש - מנעוריה בדימונה ועד הפיכתה לגורו העצמה. בספרה מגוללת בוטבול־עובדיה, בתה של אשת העסקים ירדנה עובדיה, את רגעי השפל שעברה - מצב כלכלי ירוד, עודף משקל קיצוני וזוגיות הרסנית. היום היא מנהלת עסקים חובקי עולם ובמקביל מקיימת הרצאות בהשתתפות אלפי נשים וגברים, שבהם היא משתפת בסיפורה האישי ומלמדת על דרכים להתפתחות והגשמת יעדים.

דליה איציק  (צילום: יח''צ)
דליה איציק (צילום: יח''צ)

> בכיר בשוק התקשורת, שעזב לאחרונה את עבודתו, מנהל כבר זמן רב רומן עם בכירה בתקשורת שנשואה לאיש טלוויזיה. לאחר שעבר לגוף תקשורת אחר, הוא מנסה לקדם אותה לתפקיד בכיר במקום עבודתו הקודם.

> סגן שרת הכלכלה, יאיר גולן, ערך סיור במספר אתרי בנייה ברחבי הארץ יחד עם יו״ר הסתדרות עובדי הבניין, יצחק מויאל. הסיור נערך לרגל יום הבטיחות הלאומי שנערך בשיתוף הקרן לעידוד הבנייה, המנכ״ל שלה משה בן זקן וארגון הקבלנים בראשות ראול סרוגו. גולן ומויאל הצהירו על מבצע ״לגעת באפס״, למניעת תאונות באתרי הבנייה והצטלמו למזכרת ב"בית הספר הרב תחומי עמל טייבה״ לציון חשיבות הנושא, שנלמד גם בבתי הספר התיכוניים.

מויאל (מימין), גולן והתלמידים (צילום: יח''צ)
מויאל (מימין), גולן והתלמידים (צילום: יח''צ)

> לפני כשלושה חודשים סיפרנו לכם שהשחקן והיוצר חנן סביון התחדש ברכב החשמלי Skywell Et5. השבוע שותפו ליצירה, גיא עמיר, רכש לעצמו בדיוק את אותו הדגם.

גיא עמיר (צילום: יח''צ)
גיא עמיר (צילום: יח''צ)