ליאורה תמיד תשמח לכתוב על מפגשי אחים מרגשים. אחד כזה התרחש בשבוע שעבר בין רועי ברקן, בנו של השחקן המנוח יהודה בארקן ז״ל, לבין אחותו למחצה, דניאלה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

רועי, אני מוחה דמעה.
"פגשתי את אחותי דניאלה מברזיל בפעם הראשונה בחיי והיה מדהים ומרגש. למי שלא יודע, בנישואים הראשונים שלו, אבא היה נשוי לברזילאית. היא הייתה בהריון כשהם נפרדו, טסה בחזרה לברזיל והקשר שלהם נותק. בשנת 86' אבא התארח אצל מני פאר ז״ל וסיפר על כך שאין לו קשר עם הבת שלו. מישהי ראתה את התוכנית, נוצר קשר עם דניאלה, ואבא טס לפגוש אותה בברזיל. לפני שאבא טס הוא אמר לי לכתוב מכתב לדניאלה. הייתי אז בן 9. מאז לא היה שום קשר בין אבא לדניאלה. לפני שלוש שנים אני מקבל הודעה במסנג'ר מדניאלה, ששאלה מה שלומי ואמרה שהיא אחותי. התרגשתי מאוד ומאז אנחנו בקשר בוואטסאפ".
אכן מרגש.
״היא הייתה אמורה לבוא ליום הולדת 75 של אבא. רציתי לעשות אירוע גדול לכבודו. לצערי אז התחילה הקורונה והאירוע בוטל. דניאלה שלחה לי את המכתב ששלחתי לה עם אבא לפני 34 שנה. המכתב עדיין אצלה, פשוט מדהים. נפגשנו איתה השבוע בבית של אחותי. הסתכלתי למעלה והרגשתי שאבא כל כך מאושר, כי הוא תמיד רצה שהמשפחה תהיה מאוחדת".

יהודה ברקאן ורועי ברקן (צילום: אורי אליהו)
יהודה ברקאן ורועי ברקן (צילום: אורי אליהו)

>בשישי שעבר נישאו מלנה ואביחי בר מוחא, בנם של לאה ויוסי בר מוחא, מנכ״ל אגודת העיתונאים, בחתונת צהריים אלגנטית בגני האחוזה במודיעין. את הטקס הנחה מנחם הורוביץ, שהגיע יחד עם רעייתו ושותפתו ל"תוכנית חיסכון", תחיה. ולא, אל תתבלבלו, הורוביץ לא החל להשיא זוגות - זה היה חד־פעמי, על פי בקשת החתן. עוד עלו ובאו: שופט העליון יוסף אלרון, השר עיסאווי פריג׳, זוהיר בהלול, ציון אמיר, יעקב שחם, עופר נמרודי, אהוד אולמרט, רחל תורג׳מן, סימון אלפסי, יחיאל לסרי, יעקב ברדוגו, אלי לנקרי, הזמרים קובי אפללו וליאור אלמליח וגם צ׳רלי בוזגלו, שנפרד יומיים קודם לכן מריטה. שמעון בוסקילה הרים את האירוע עם מחרוזת להיטים.