עונה חדשה של "האח הגדול" תתחיל הערב (שלישי) ברשת 13 (אירוע חשיפת הדיירים ב-21:15, אחרי החדשות) ויכנסו בזה אחר זה דיירים חדשים לבית הסגור והמתועד 24/7. אמנם בשנים האחרונות אנחנו כבר רגילים לפורמט של VIP או חצי VIP וחצי אנונימיים, השנה החליטו ברשת 13 לחזור לפורמט הישן והטוב של מתמודדים אנונימיים לחלוטין, בדומה למהלך שעשו בעונה החדשה של "הישרדות". 

בשלטי החוצות שפרסמו את העונה החדשה קבעו "זה יכול להיות כל אחד". אז רגע לפני שתכירו את הדיירים החדשים שיהפכו בן רגע מאנונימיים לחלוטין למפורסמים בכל בית בישראל, החלטנו לתת לכם צ'אנס אחרון לנסות ולהבין אולי אתם מכירים את אחד הדיירים החדשים בבית הסגור. 

דיירי ''האח הגדול'' (צילום: רשת 13)
דיירי ''האח הגדול'' (צילום: רשת 13)

פרטים בלעדיים שהגיעו לידי TMI חושפים את המידע הבא על אחד הדיירים. הדייר הוא בעל נכסים באירופה, צמחוני ולמי שצפויה להתאהב בו, כדאי שתדעו כי הוא לא מקפיד על צחצוח שיניים. לא רק זה, הדייר מעולם לא היה בראיון עבודה והוא כתב שיר על האקסית שלו. יש לנו כאן עסק עם משורר?

לידי TMI הגיעו גם פרטים נוספים על דיירים אחרים שצפויים להיכנס הערב, בין היתר: אחד הדיירים היה אמור להתחתן וביטל את החתונה, דייר אחר מעריץ שרוף של הארי פוטר (אנחנו כבר אוהבים אותו!), דייר נוסף בעל שבעה קעקועים (ויש לנו תחושה שהוא חתיך) ודיירת אחרת שינתה את שמה בהמלצת רב (אותו הרב של אייל גולן?).  

אורן חזן, זוכה האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
אורן חזן, זוכה האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)