המנחה אסי עזר עדיין לא התרגל לטייטל החדש שלו כ"אבא" וכבר נאלץ להשאיר את בתו אשלי אלכס התינוקת עם בייביסיטר צמודה כשחזר לצילומי העונה החדשה ל"כוכב הבא", לשם הצטרף השופט החדש רן דנקר לצידה של האקסית נינט טייב. לכבוד חודש הגאווה החליטו ב"קרולינה למקה ברלין" לצלם פרסומת חדשה עם עזר, שם הצוות הפתיעו אותו בעוגה ובלונים לכבוד יום הולדתו. 

בראיון ל-TMI נשאל עזר איך הוא מתמודד עם התואר החדש כאבא וענה: "אני לא יכול להעיד על עצמי, אני מקווה שלא רע. בחוויה האישית שלי אני מאוד נהנה ומתרגש מכל בוקר שאני ניגש למיטה של אלכס ומעיר אותה. זה שינוי גדול בחיים שאני ממש ציפיתי לו כמה שנים טובות ואני מאוד מאושר שאני נמצא במקום שאני נמצא בו עכשיו". 

אסי עזר (צילום: יח''צ)
אסי עזר (צילום: יח''צ)

איך אלכס שינתה את החיים שלכם?
"אנחנו מאוד עייפים. עייפים אך מרוצים. זה חיים אחרים לגמרי. מהרגע שהיא נכנסה לחיים שלנו אנחנו כבר לא זוג, אנחנו שלישייה. זה עוד בן אדם שצריך לדאוג לו וצריך לדאוג לו כל הזמן, אין ספונטניות. מהצד השני, יש ים אהבה אין סופית. כל מבט שלה זה כאילו לשמוע 'אבא אני אוהבת אותך', זה מה שאני מרגיש".

מה היה הכי קשה בתהליך?
"הפונדקאית שהייתה בהריון עם הבת שלנו הייתה במרחק אלפי קילומטרים מאיתנו, לא היינו חלק מהמסע שלה. לשמחתי כנראה את הילד הבא נעשה בארץ כי אישרו פונדקאות לזוגות גאים בישראל, אז אני מקווה שבילד הבא נסיר את המכשול הזה".

מה הכי מספק?
"הדבר הכי פשוט בעולם, החיוך שלה. יש רגעים ביום שהיא לא רעבה או עשתה פיפי ורוצה שיחליפו לה והיא סתם בוהה בתקרה או במובייל שלה. זה הרגעים הכי כיפים שאני עומד ומסתכל עליה והיא מסתכלת עליי ואני נמס. אין רגע יותר מאושר מזה, זה הרגע הכי מאושר שקרה לי בחיים".

אסי עזר, אלברט אסקולה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי עזר, אלברט אסקולה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מה אתה ואלברט עושים כדי לשמור על הרומנטיקה מאז שהיא נכנסה לחיים שלכם?
"הרומנטיקה לא השתנתה. נכון, אנחנו עייפים יותר אבל אנחנו עדיין ממשיכים להזכיר אחד לשני כל יום כמה אנחנו אוהבים אחד את השני. עכשיו אפילו יותר מלפני כן, כי המצב יותר מאתגר. אנחנו מקפידים שיהיה לנו ערב אחד בשבוע שהוא ערב שלנו ואנחנו מבלים אחד עם השני. אני מקווה שזה ימשיך ככה כי חברים שלי אמרו לי שיש אופוריה אחרי הלידה ואחר כך זה נגמר, כרגע זה בסדר".

רותם הבטיחה שהיא תהיה בייביסיטר. היא מקיימת?
"מקיימת ואף יותר. גם כשאני לא צריך בייביסיטר היא מתעקשת לשמור על אלכס. רותם את חברה נפלאה וממש את עוד רגע מאמצת לי את הילדה ואני אוהב אותך על זה".

רן דנקר נוסף לשולחן השופטים בכוכב הבא. מה הוא מביא איתו?
"רן הוא פשוט בחור עם לב זהב והוא מביא את זה לשולחן. הוא כל כך מקסים למתמודדים וכל כך ענייני. הוא תוספת כיפית, כמובן כשנינט יושבת לצידו, זה נורא כיף להסתכל עליהם מהצד. אני מרגיש שאני זבוב בחדר. אני מקשיב לשיחות שלהם בלי שהם יודעים, מסתכל על המחוות שלהם. יש להם מערכת יחסים נורא יפה ונורא כיף להסתכל עליה מהצד. נורא כיף לי שרן נמצא איתנו שם". 

נינט טייב, רן דנקר (צילום: קשת 12)
נינט טייב, רן דנקר (צילום: קשת 12)