בזמן שיאיר נתניהו רושם הישג כששיתף אתמול (שלישי) שסיים בהצלחה את לימודי התואר השני בממשל במכללה יוקרתית, גם האקסית המיתולוגית שלו הדוגמנית לי לוי, זאת שכיכבה בפרשת ההקלטות החמורות של יאיר, מוסיפה טייטל מרשים לרזומה. לוי שהתגוררה בשנים האחרונות בסדני שבאוסטרליה, לשם הגיעה בעקבות אהבה, התארסה לבחיר ליבה, נפרדה וביטלה את החתונה, חזרה כאמור לעולם הרווקות, אלא של-TMI נודע כי הדוגמנית מתכננת לחזור בקרוב להתגורר בישראל כמושב קבע.

רגע לפני חזרתה ארצה, קוטפת לוי הישג מרשים בקריירה הבינלאומית ועומדת לכבוש גם את הקהל האיטלקי. לוי שמטפחת קריירת משחק מעבר לים לוהקה לתפקיד ראשי בסרט חדש שצפוי להצטלם בחודשים הקרובים בסיציליה ונקרא ״חופשה בסיציליה״. מדובר בסרט איטלקי בהפקתו של איבו רומניולי (הידוע שכמי שהפיק את הסרט עטור הפרסים "הג'וקר") עם שחקנים איטלקים מהשורה הראשונה.

View this post on Instagram

A post shared by LEE LEVI (@leelevi)

את הימים האחרונים העבירה לוי בפסטיבל הסרטים בקאן שם ערכה ראיונות על הסרט החדש ועל השיתוף הפעולה בין ישראל לאיטליה. הצילומים לסרט יחלו כבר בספטמבר הקרוב בסופם תשוב לוי לקאן בצרפת, לצעוד על השטיח האדום בפסטיבל הסרטים בקאן ב-2023 לרגל פרמיירת הסרט יחד עם כוכבי הסרט.

View this post on Instagram

A post shared by LEE LEVI (@leelevi)