רגע אחרי שכולם שכחו מהחתונה המרגשת של קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר התפנה מקום לכלה החדשה! בשעה טובה בריטני ספירס צפוייה לעלות על שמלה לבנה ולהתחתן עם הארוס שלה סם אסגרי בטקס אינטימי ומרגש. על פי דיווחים מעבר לים, השניים החליטו לערוך טקס אינטימי מול רשימת אורחים מאוד מצומצת ואקסלוסיבית של כ-100 אנשים והם צפויים לבוא בברית הנישואים בשעות הקרובות.

אתם בטח יכולים לתאר לעצמכם כי מי שלא יהיה מוזמן לאירוע המרגש של חייה אלו הוריה ואחותה, שכן בשנים האחרונות ניהלה מולם מאבק משפטי קשה ולא הפסיקה להביע את אכזבתה מהם. מי שכן יתייצב מקרב בני המשפחה הוא אחיה בריאן. עדיין לא ברור מי יוביל אותה למזבח שכן כל הפרטים הסופיים מתגבשים ברגעים אלו ממש.

סאם אסגרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סאם אסגרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ספירס פרסמה באינסטגרם סרטוני סטוריז שלה עם סם ולגמרי נראה שהם מוכנים לחתונה כשהם נוסעים ברחבי העיר במכונית רולס רויס יוקרתית, לוגמים שמפנייה והזמרת אף השוויצה במניקור הלבן החגיגי שלה, שיתאים במיוחד למאורע המרגש.

כזכור, השניים התארסו במהלך חופשה זוגית בספטמבר, רגע אחרי ששוחררה הזמרת מכבלי האפוטורופוסות של אביה לאחר מאבק משפטי ממושך במהלכו דרשה לקבל את החופש שלה בחזרה. מאז, השניים הספיקו להכריז על הריון ראשון משותף אך בצער רב שיתפו בחודש שעבר כי עברו הפלה טבעית מצערת.