לדסק החוץ של ליאורה נודע כי בניגוד לפרסומים, נשיא ארצות הברית, ג׳ו ביידן, דחה את הביקור בארץ מסיבה שלא קשורה למצב הפוליטי. מתברר שהביקור המקורי היה אמור להיות חלק ממסע בן תשעה ימים, כולל ועידת הכלכלות הגדולות, ה־G7, וביקור במדינות נוספות באזור. אנשי הנשיא החליטו שעדיף לפצל את הביקורים לשני מסעות שונים, אחד לוועידה הכלכלית והשני לאזור שלנו, כולל כמובן ביקור בישראל.

ג'ו ביידן (צילום: REUTERS/Evelyn Hockstein)
ג'ו ביידן (צילום: REUTERS/Evelyn Hockstein)

> שרת האנרגיה קארין אלהרר הגיעה לביקור במתקן של חברת סטורג׳ דרופ בנמל אשדוד, שבמהלכו הוצגה על ידי מנכ״ל החברה שי כהן הפעלת מערכת ה־HyDrop שפותחה בחברה. בביקור נכחו גם יו״ר סטורג' דרופ, רא״ל במיל' גדי איזנקוט, מנכ״ל משרד האנרגיה ליאור שילת, יו״ר דירקטוריון נמל אשדוד אורנה הוזמן בכור, ומנכ״ל נמל אשדוד שיקו זאנה.

> ניופאן מודיעה על נבחרת פרזנטורים שנבחרה להוביל את קמפיין 2022 של מותג המקררים והמזגנים Haier, בהיקף השקעה מוערך של 10 מיליון שקל. הנבחרת כוללת את אופירה אסייג, מיכל אנסקי וערן זהבי.

> דביר בנדק, שהפך לאחרונה את אילת לביתו השני (מופיע עם תיאטרון אלעד של קיבוץ אילות ועם הצגת יחיד בעיר), זכה לביקור של הבנות שלו, שאיתן הלך לפארק המים יו ספלאש.

דביר בנדק (צילום: יח''צ)
דביר בנדק (צילום: יח''צ)