עמית דישון, שהתארסה לג׳ייק הופמן, הבן של דסטין, הגיעה עם החתן המיועד לחופשת מולדת, רגע לפני החתונה. מדובר בביקור הראשון של הופמן ג'וניור בישראל.

View this post on Instagram

A post shared by Amit Dishon (@amitdishon)

 >עו"ד יוסי כהן ורעייתו רננה אירחו את שרה ובנימין נתניהו בסוף השבוע של חג השבועות, כולל סיור קומפלט ברשפון.

שרה נתניהו, בנימין נתניהו (צילום: עומר קידר)
שרה נתניהו, בנימין נתניהו (צילום: עומר קידר)

 >איה גרניט שבא, בתם של השחקנית האגדית זהרירה חריפאי והסופר שלמה שבא, הוכיחה השבוע שוב שהיא נסיכה עם סטייל. בניגוד לסלבריטאיות אחרות שמפרסמות כל שנייה את תמיכתן בפליטים מאוקראינה, גרניט־שבא עשתה הכל בשקט. כשנודע לה שחברו של יותם, בנה, נמצא באוקראינה המדממת, היא והמשפחה החליטו להביא אותו ואת אחיו יחד עם אמם לארץ. לאחר מספר ימים חזרה האם לאוקראינה ושני הבנים, זאחר ואחיו איוון, נשארו כאן, בבית גרניט־שבא, למעלה מחודשיים. השבוע טסו הילדים חזרה לאוקראינה והפרידה הייתה מרגשת עד דמעות.

שלום לגרניט־שבא, אנשים טובים באמצע הדרך. יישר כוח.

״חשוב לי שתדעי שכל זה נעשה בעזרת כל המשפחה שלנו. מיה בת הזוג שלי ואחיו של יותם, אריאל ויהלי, שאותם שאלנו אם זה בסדר, וכולם נרתמו לזה. זה לא היה קורה גם ללא הרבה אנשים נפלאים שעזרו לנו, אבל בעיקר ומעל הכל בזכות החברות, האהבה והדאגה של יותם לחברו הטוב זאחר״.

 >מיה גולדמן, בתו של טל גולדמן, בן הזוג הנבגד של השופטת לשעבר עו״ד אתי כרייף (״אלוהי המוסר״), התחתנה עם שובל גוזלן, כדורגלן הפועל חדרה והגיס של משה פרץ. עו״ד כרייף הנרגשת בירכה וכתבה בפייסבוק: ״עוד חלום שהתגשם״.

עו״ד כרייף, הכל נשאר במשפחה?

״הם אנשים יפים, מוארים, טובי לב ושמחים. כן יירבו״.

אתי כרייף, טל גולדמן (צילום: אור גפן)
אתי כרייף, טל גולדמן (צילום: אור גפן)