בתחילת השבוע עורר אוהד בוזגלו שוב סערה ברשת, לאחר שהעלה תמונה נוספת שלו עם עוד מספר נשים במיטה, ממהלך חופשה באילת. מיד לאחר פרסום התיעוד באינסטגרם, זכה כוכב הריאליטי לשלל תגובות, כשרובן מבקרות על האופן בו הוא מתנהל, מציג את החיים שלו ובעיקר - איזה דוגמא אישית הוא נותן לארבעת ילדיו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הבוקר, זכה בוזגלו לשיחה מפתיעה בתוכנית הבוקר של דרור רפאל וארז קליימן ברדיו 90FM שם שיתף מה הוא חושב על התגובות שקיבל לתמונה. "גם אבא לילדים יכול להיות עם בנות" אמר והוסיף "לא היה שם עירום, לא היה פורנו לא היה שום דבר, זה היה מנוחה ואני אוהב את זה. זה בסדר גמור למרות כל הביקורת".

בוזגלו, התייחס לטענות על אופן החינוך שלו את ילדיו וענה "אנשים כל הזמן פונים לקטע של הילדים. 'אם הבת שלך הייתה מצטלמת ככה' וכל מיני דברים. אני כאבא, וכדמות מחנכת, זה לשקף להם את החיים האמיתיים. אם אני לא מראה להם מה קורה ויגיע היום שבו הם יחשפו לזה, כלומר ברגע שההורים מנסים להסתיר או להראות לילידם מציאות מדומה, באיזשהו שלב הילד נחשף לדברים האלה ולמה שקורה ואין לו את הכלים להתמודד. אני משקף לילדים את החיים כמו שהם, גם עם הגירושים שלי – אני במערכת יחסים פנטסטית עם גרושתי, זו דעתי. אני חושבת שאני עושה עבודה יוצאת מהכלל. רוב האנשים רוצים להסתיר אני פתוח. בסופו של דבר בתמונה אין כלום, אנשים מפליגים בדמיון. ילד אם הוא רואה תמונה כזאת הוא לא באמת רואה מה שמבוגרים רואים. אני עומד מאחורי כל דבר שאני עושה, ברור זו פרובוקציה וזה גורם לקצת עניין כדי שיהיה תבלינים קצת לחיים".

השיחה עם אוהד בוזגלו