מה עוד לא נכתב על חיי האהבה של ג'קי אזולאי בשנה האחרונות. היא התגרשה מבעלה ישראל אזולאי לאחר זוגיות ארוכה וארבעה ילדים, היא פצחה בקשר חדש שנגמר והתחיל שוב לא מעט פעמים ועכשיו נראה שיש קצת רוגע ויישור קו בחייה האישיים. אחרי שהתייצבה עם דניאל בוסי, מי שהיה בן הזוג שלה עד לא מזמן שוב באירוע בתחילת השבוע, אתמול כוכבת "הישרדות" עשתה את זה שוב, כשתייצבה עם הכדורגלן באירוע יום הולדתו של איש התקשורת מיכה סלמה ב"הבוסתן" במתחם התחנה בתל אביב, שם נכח גם בעלה לשעבר ישראל ובת הזוג החדשה שלו אוראל עגיב.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

על פי נוכחים במקום הרבעייה לא נראתה יחד בשום שלב של האירוע, כשכל זוג התייצב בצד אחר של המקום. סביר להניח שהיה שלום ידידותי בין הגרושים, בכל זאת יש להם ילדים, אך לא נראתה שום שיחה חברית מעבר. זו לא הפעם הראשונה שאזולאי פוגש את החבר של אשתו לשעבר, אך זו הפעם הראשונה בה ג'קי ודניאל פוגשים את בת הזוג החדשה של ישראל. טלנובלה אמרנו?

דניאל בוסי, ג'קי אזולאי (צילום: אור גפן)
דניאל בוסי, ג'קי אזולאי (צילום: אור גפן)

ישראל אזולאי, אוראל עגיב (צילום: אור גפן)
ישראל אזולאי, אוראל עגיב (צילום: אור גפן)

עוד התייצבו אלה אייבנדר רגע אחרי שקיבלה את צ'ק הזכייה, מאור שושן, תום חיימוב, לינור סביניק ובן הזוג רן, ירדן אדרי, פאני בוזגלו, אודליה סויסה, אדם אליוף, אסיף אלקיים, אירה דולפין, דורין סגול, נאווה בוקר, יעקב וחני בוזגלו, אנג'ל ברנס, ליטל סמדג'ה, יוצאי הישרדות שחזרו מצילומים - דניאל ציוני וגל רובין.

דניאל בוסי, ג'קי אזולאי, מיכה סלמה (צילום: אור גפן)
דניאל בוסי, ג'קי אזולאי, מיכה סלמה (צילום: אור גפן)