הזמן עובר כשנהנים מהיוגה. מזל טוב למיכל ינאי, שחגגה השבוע פסטיבל יום הולדת 50 במקום מושבה ביוון, שאליו הגיעו 14 חברות לשלושה ימים מרוכזים של הפתעות.

מיכל ינאי והחברות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיכל ינאי והחברות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

>גם הסנגור הפלילי משה יוחאי חגג יובל. את מסיבת ההפתעה, שהתרחשה במועדון רופטופ בכפר סבא, רקחה בסתר רעייתו מיכל, שהזמינה את המשפחה, חברים קרובים, קולגות ולקוחות מרוצים.המדור שולח ברכת מזל טוב ליוחאי, שתמיד משיב בכבוד, לא מתנשא ובעיקר מקצוען. חגגו: שינו זוארץ, ניסים גרמה, עורכי הדין ירום הלוי, אלי כהן, ג׳קי סגרון, פרופ׳ רונן ישראל והקולגות החביבים על ליאורה אמיר זוהר, עמרי אסנהיים, מאיר תורג׳מן וברהנו טגניה.

>לא רק תואר עמית כבוד הוענק בשבוע שעבר למיליארדר ברוך איבצ׳ר: בעת ששהה בחדר באוניברסיטת רייכמן יחד עם הפרופ׳ אוריאל רייכמן, הוא גם נדבק בקורונה. ממשרדו של איבצ׳ר נמסר: “לכולם שלום".

>בהופעה של אנדראה בוצ׳לי שנערכה בשבוע שעבר, נצפה המיליארדר אהרון פרנקל צמוד לזוג נתניהו. מה שהזכיר לליאורה שחתונתו של אותו פרנקל, שנערכה ב־2004, הובילה לנזיפה של ועדת האתיקה של הכנסת בשמעון פרס ז"ל, פואד בן אליעזר ז"ל, חיים רמון ודליה איציק יבדל"א - על כך שטסו על חשבונו לאירוע שנערך במונקו.

>העיתונאית יערה שפירא, שהייתה אמורה להינשא בקרוב, החליטה לבטל את החתונה בשל מה שמקורביה מתארים כסיבות אישיות. שפירא סירבה להגיב.

>באירוע ההשקה לכבוד ספרה של דורית זילברמן, “הבלדה על דורית ומנחם", שנערך בצוותא בשישי האחרון, דיברו מצד אחד חברים של מנחם - דורי בן זאב, מאיר פניגשטיין (פוגי), אלי מגן ואפרים שמיר, ומצד שני צמרת הספרות העברית: פרופ׳ ניצה בן דב כלת פרס ישראל, ד"ר מתן חרמוני, יו"ר אגודת הסופרים צביקה ניר ורוני סומק. מירי אלוני, שהייתה אמורה להגיע ולשיר את פסקול הסדרה “הבלדה על חדווה ושלומיק", נעדרה עקב מותו של בעלה שמוליק אומני. הקהל היה מרתק לא פחות: דני סנדרסון, מלי לנגוצקי, נחי לאור, סמדר שיר ושפרה הורן. היו גם נילי עוז, ואחיותיה של דורית, ניצן מרציאנו וגילי אייזן. דין זילברמן הגיע במיוחד מלוס אנג׳לס, ועם כובע הבוקרים של מנחם אנשים התבלבלו לרגע וחשבו שזה הוא. u