אם נדמה היה שסאגת אמבר הרד וג'וני דפ תיגמר עם סיום המשפט נראה שטעינו, מאחר ובראיון ארוך ומדובר לNBC מטילה הרד, שהפסידה בתביעה מול דפ פצצה חדשה. בחלק השני של הראיון הבלעדי עם המראיינת סוואנה גאת'רי, סיפרה השחקנית ההוליוודית כי היא עדיין אוהבת את בעלה לשעבר, למרות הקרב הקשה שניהלו מול כל העולם.

"אני אוהבת אותו. אהבתי אותו בכל ליבי", אמר הרד. "ניסיתי כמיטב יכולתי לגרום למערכת יחסים שבורה לעבוד ולא הצלחתי" אמרה הרד והוסיפה "אין לי רגשות רעים או איזה ייחולים רעים כלפיו בכלל. אני יודע שאולי קשה להבין את זה או שזה יכול להיות ממש קל להבנה אם אי פעם אהבת מישהו".

אמבר הרד (צילום: Drew Angerer/Getty images)
אמבר הרד (צילום: Drew Angerer/Getty images)

בחלק הראשון של הראיון ששודר ביום שלישי, אמרה הרד כי היא מאמינה שרובו המכריע של המשפט הזה התנהל ברשתות החברתיות, דיברה על השנאה שהופנתה כלפיה על ידי תומכי דפ וכמה שהסיקור של משפט הדיבה של דפ היה מוטה ועוין. "אני לא קורבן טוב, אני מבינה את זה", אמרה. "אני לא קורבן חביב, אני לא קורבן מושלם. אבל כשהעידתי ביקשתי מהמושבעים לראות אותי ולשמוע את המילים שלו, שזו הבטחה לעשות את זה".

כזכור, דפ תבעה את הרד ב-50 מיליון דולר, בטענה שהשמיצה אותו במאמר של וושינגטון פוסט משנת 2018 שבו כתבה על הניסיון שלה עם אלימות במשפחה, למרות שהוא לא הוזכר בשמו.

ג'וני דפ (צילום: STEVE HELBER, GETTY IMAGES)
ג'וני דפ (צילום: STEVE HELBER, GETTY IMAGES)