קאט פייט חדש בביצה, עסיסי ועוקצני בדיוק כמו שאתם אוהבים. הפעם על הגרדום - הדוגמניות נטלי דדון ושי מיקה יפרח שהיו עד לא מזמן חברות בתעשייה. לאחרונה שי מיקה החלה לעבוד על שיווק קופסאות עם הפתעות לנשים, כפי שנוהגות לעשות ידועניות רבות בביצה, והיא החלה לעבוד עם חברה שעבדה עד לא מזמן עם נטלי דדון. אלא שדדון לא אהבה במיוחד את הרעיון והאשימה את שי מיקה בגניבת הרעיון שלה " זה לא שלי וזה רוע, יש בורא עולם, זה גזל, הקופסא שלי יוצאת בקרוב" ועוד הוסיפה בעמוד האינסטגרם שלה "היזהרו מלהזין פרטי אשראי, לא פרסמתי מהמועדון שלי כלום".

שי מיקה יפרח (צילום: לנס הפקות)
שי מיקה יפרח (צילום: לנס הפקות)

 יפרח לא נותרה חייבת והעלתה סרטון זועם בו היא תוקפת את נטלי דדון ואת כל המותג ודרך החיים בו היא כביכול תומכת של "אישה לאישה מלכה", בטענה כי דדון לא מפרגנת לנשים אחרות. "אני כבר חודש עובדת על קופסא בהפתעה,  לא המצאתי את אמריקה נכון? כולן עושות את זה, ויחד עם מועדון קווינס קלאב שפנו אליי וסיימו את ההתקשרות עם הגברת נטלי דדון, וזכותם לשתף פעולה עם מי שהם רוצים" אמרה שי מיקה בסרטון "כל חודש מחליפים מישהי. יש כאלה שעובדות יותר טוב אז נשארים איתם יותר זמן ויש כאלה שפחות אז מחליפים. כמו כל חברה שמחליפה פרזנטורית. זכותם לשתף פעולה עם שי מיקה. אז אני צריכה לקבל הודעה שכאילו גנבתי למישהי את הקופסא? מה קרה ל'אישה לאישה מלכה?', מה קרה ל'יש לכולנו מקום בתעשייה'? מילים שלך גברת נטלי דדון את מקטינה את החברה שלך? את אומרת להם לא לקנות את הקופסא שלי?"

"כנראה שהגמל לא רואה את הדבשת שלו ולנסות להרוס פרנסה לאחרים, זה משהו שאני לא מכירה" עוד הוסיפה מיקה וסיכמה, "אני בטוחה שאם זה היה הפוך והיו פונים אליך לשתף פעולה אז היית עושה בדיוק אותו דבר לא? זה הגיוני אנחנו באותה תעשייה ולכולנו יש מקום. שיהיה לך המון בהצלחה, הצלחת להפתיע אותי, גם אותי"

מנגד שיתפה דדון תגובות על הטענות של מיקה ועקצה אותה " אישה לאישה מלכה כשעומדת מולה מלכה, לפעמים צריך לחדד".

View this post on Instagram

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)