כמו בכל עונת "האח הגדול", גם העונה הנוכחית מצליחה לגרום ללא מעט צופים להרגיש מעורבים, שלוקחים את הריאלטי צעד קדימה אפילו לתחום הפלילי ולא רק מטקבקים תגובות קשות ברשת אלא גם מאיימים על חייהם של דיירים. הפעם זאת דיאן שוורץ, אחת הדיירות הבולטות בבית, שפתחה חזיתות עם לא מעט דיירים העונה ביניהם טליה, מצאה את עצמה מבלי שהיא יודעת קורבן לאלימות ברשת.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

דיאן שוורץ ובני משפחתה (צילום: באדיבות המשפחה)
דיאן שוורץ ובני משפחתה (צילום: באדיבות המשפחה)

התגובות הקשות ברשת והאיומים על חייה הגיעו ליקיריהם ובני משפחתם של המתמודדים שנאלצים להתמודד לבדם עם המתקפה חסרת התקדים. אלה שוורץ, אמא של דיאן שעוקבת באדיקות אחר ביתה על המסך ואחר הביקורות הנוקבות שבתה חוטפת, נבהלה לגלות שמאיימים לדרוס את בתה כשתצא מהבית ומאחלים למותה ויצאה בתחנונים לשים סוף להסתה.

"אל תתנו יד להסתה ברשת" כתבה והוסיפה "אני לא מאחלת לאף אמא לקרוא את התגובות שקראתי, מילים שמכוונות לבת הקטנה שלי. לא מגיע לאף אמא לקבל איחולי מוות לבת שלה, לשמוע שיש מי שמצטער שהיא לא היתה חלק מהשואה, ושמחכים שתצא כבר מהבית כדי לדרוס אותה.  וכל זה על מה?"

"לא דמיינתי שכזו אלימות תופנה לבת שלי, שנכנסה לבית האח הגדול בטוחה וגאה בעצמה ובמה שהשיגה בחייה.  מי שלא מכיר את דיאן או לא ניסה לקרוא מעבר למתקפה חסרת התקדים עליה, מדובר בבחורה צעירה בת 23, אוהבת ומכבדת כל אדם באשר הוא.  במשך כל הילדות שלה עברה בין מדינות ובתי ספר כשהיינו בנסיעות מהעבודה, למדה להסתדר ולהכיר תרבויות ושפות שונות, להכיל ולקבל אנשים חדשים, ומגיל צעיר מפרנסת את עצמה. וכן, לפעמים היא מדברת ישר מהבטן, בלי פילטרים ובלי מחסומים. איך אנשים יכולים להגיד שהם בעד החלש ונגד חרם ובריונות כשמפרסמים על ילד שהחברים לא הגיעו לחגוג לו יום הולדת, ובמקביל לא להבין מה גורמות תגובות שכל מה שיש בהן הוא שנאה טהורה."

התגובות שקיבלה דיאן שוורץ (צילום: צילום מסך)
התגובות שקיבלה דיאן שוורץ (צילום: צילום מסך)