עדן בן זקן העלתה אמש לחשבונות הרשתות החברתיות שלה תמונה בבקיני מסלון ביתה, כשהיא אוחזת בידיה את בנה הקטן מישל. הזמרת זכתה כמעט מיד למתקפה קשה ברשת על חוסר הצניעות וחוסר הכבוד, וביקורת על האימהות שלה. בן זקן הושפעה עד מאוד מהתגובות הקשות והחליטה להסיר את תמונת הבקיני עם בנה מישל לאלתר. אך לאחר שהדברים שקעו, חזרה בה בן זקן והחליטה לשתף מחדש  את התמונה כשהיא מצרפת את ההסבר הבא: "בדרך כלל אני לא נוהגת להתייחס לתגובות אבל הפעם זה עבר כל גבול. תמונה תמימה עם הבן שלי גררה תגובות שאני אפילו לא רוצה לכתוב אותם. אז החלטתי להחזיר את התמונה ולהגיד לכם תפסיקו להיות עם היד קלה על המקלדת זה פוגע. אנחנו ב2022 וכל אישה שתעשה מה שטוב לה ואיך שהיא מרגישה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

 

בן זקן שהתפרסמה ב"אקס פקטור" וזכורה בזכות הופעתה עם האוברול המנומר ב"שלושים שקל" הוסיפה לעוקבות שלה לינק לבגד הים המככב בתמונה, וגם הוא, מאתר סיני זול עלה לה כ-39 שקלים בלבד.

גם הזמרת מאיה בוסקילה הצטרפה לחזק את בן זקן, העלתה תמונה שלה בבגד ים לצד בנה לני וכתבה "כן אני אישה,בת 44 כן אני אמא, וכן אני מצטלמת עם המתוק שלי בבגד ים כשיש נושאים שמקוממים אותי אני לא מתעצבנת, כי עצבים באים לרעתנו. אני פשוט מזכירה לעצמי כמה כיף שאני אישה מוארת ולא חשוכה ומי שלא שיתקדם".


מטעמה של הזמרת מעדכנים הבוקר כי אתמול, הוסרה פעמיים מחשבון האינסטגרם של עדן התמונה שהעלתה כשהיא לבושה בבגד ים עם בנה מישל, בשל "דיווחים" שהגישו אנשים למערכת האינסטגרם. "אמנם היו הרבה מאוד תגובות טובות שבשנת 2022 אישה יכולה וראויה ללבוש בגד ים, וגם לתדהמתנו הרבה תגובות פחות נאורות שמתאימות לעידן של שנים אחורה, אותם נעדיף לא לצוטט מפאת ׳כבוד׳ לכותבים…
חשוב לנו להדגיש כי עדן מעולם לא מחקה את הפוסט וכי הסיבה שהתמונה ירדה פעמיים היא אך ורק בשל פניות של אנשים למערכת אינסטגרם בנושא. גם לאחר שהפוסט הוסר באופן פתאומי עדן העלתה אותו מחדש ובאופן די נדיר הוא הוסר בפעם השניה מחשבונה.
עדן בן זקן עומדת מאחורי התמונה והפוסט וגאה להיות אמא עכשווית צעירה שמתאימה לתקופת 2022 שאישה יכולה להרגיש טוב ונוח עם עצמה, להיות סקסית וגם אמהית. מאז קיבלה עדן חיזוקים מנשים רבות חלקן אף נשים מפורסמות שרוצות להביע תמיכה והעלו תמונה עם בנם/ביתם כשהן עם בגד ים ותייגו אותה וחיזקו אותה".

View this post on Instagram

A post shared by Maya Buskila (@maya_buskila)