הרשת געשה אמש כשעדן בן זקן שיתפה ברשתות החברתיות תמונה שלה בבקיני עם בנה מישל וזכתה למתקפה קשה מהעוקבים על תמונות 'לא צנועות' ו'לא מכבדות' שגם דווחו להנהלת אינסטגרם כ"לא הולמות". אינסטגרם הסירה את התמונה של הזמרת שלא ויתרה והתעקשה לעלות אותה מחדש, אלא שגם התמונה השנייה הוסרה מהרשת החברתית.

כעת יוצאות כוכבות מקומיות נוספות במחאה ומחזקות את בן זקן במסר שלכל אישה, כולל אמא יכולה ללבוש מה שבא לה. הראשונה לעשות זאת הייתה מאיה בוסקילה ששיתפה תמונה שלה בים עם בקיני, וכעת מצטרפות נוספות. אנה ארנוב שיתפה תמונה שלה בבקיני עם בנה המתוק אדם וכתבה: "לא הבנתי איפה הבעיה, אמא בבקיני". אורטל עמר שיתפה תמונות שלה בבקיני עם תו פרינס וכתבה "הרי אם אבא היה מעלה תמונה בבגד ים עם הבת שלו אף אחד לא היה מגיב ככה. וזו הנקודה העצובה. הדרך שבה אדם מתלבש לא מעידה על אינטליגנציה שלו או על הערכים שלו. זה שאנחנו אמהות לא אומר שאנחנו לא יכולות להצטלם בבגד ים.תפסיקו אין לזה מקום יותר". 

View this post on Instagram

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna)

אורטל עמר ותו פרינס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורטל עמר ותו פרינס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם ירדן הראל נזכרה בתקרית דומה שקרתה לה בדיוק לפני שנתיים וכתבה "התעוררתי הבוקר וראיתי את הבלאגן סביב התמונה המתוקה של עדן והבן שלה מישל. עברו שנתיים מאז שהעלתי את התמונה שכאן בסטוי ולצערי יש לא מעט אנשים שעדיין לא התקדמו והבינו שאמהות יכולות ללבוש מה שבא להן". ג'וני ניר מוזס שיתפה פוסט וכתבה: "עדן היקרה. וידוי: לו היה לי גוף כמו שלך הייתי מעלה תמונות כאלה כל יומיים בערך. מבינה אותך שנלחץ לרגע מכמות הרוע, הקינאה, הבעלות שאנשים מסוימים פרימיטיביים בעיקר מרגישים על גופך, הטוקבקים של אלו חסרי החיים. שמחה מאוד שהחלטת להחזיר את התמונה הנהדרת הזו. לא מבינה היכן ארגוני הנשים הצווחניות המיליטנטיות over כשתוקפים אותך. איפה אותן ג׳יהד פמיניסטי שיכריז בכל מקום שגופך הוא רכושך, שאת האדם היחיד בעולם שיכול להחליט מה לעשות איתו. איך להציג, או לא להציג אותו. עצה ממשהי טיפה יתר מבוגרת, ממש טיפה, הפרמטר היחיד אני חוזרת היחיד שחשוב הוא איך את מרגישה עם זה, כן גם בעלך והבן שלך במישואה, האנשים היקרים ללבך, הם היחידים הרלונטים. היתר שיחיו ויחנקו. בעיה שלהם. בעיני התמונה פשוט מושלמת.מבחינה אסטטית ומבחינה ריגשית".

View this post on Instagram

A post shared by Yarden Harel (@yardenha)