השבוע דיווחנו לכם כאן ב-TMI לראשונה כי כוכבת "הישרדות" החדשה, הדוגמנית מאיה קיי חזרה מצילומי הישרדות בידיים מלאות כשהיא בזוגיות טרייה עם טל מורד, מתמודד אנונימי אותו הכירה על האי במהלך צילומי העונה. לאחר שהתאוששה והשלימה שעות שינה ומזון, הבוקר התייצבה קיי לצילומי הקמפיין החדש של רשת האופנה עדיקה להם היא משמשת פרנטורית והגיבה על הסט על הזוגיות הטרייה, כשהיא מאשרת לראשונה את הפרסומים שלנו.

מאיה קיי (צילום: דניאל היקמן)
מאיה קיי (צילום: דניאל היקמן)

"אנחנו בטוב, כן זה קרה, זה ממש מפתיע, לא ידעתי שדבר כזה יכול לקרות לי אבל אנחנו כזה מנסים להבין מי אנחנו בחיים האמיתיים כי בכל זאת זה רק משחק ורק עכשיו הגענו, ובכל זאת לאט לאט".

על החוויה בהישרדות אמרה: "אני לא יודעת איך לתאר את זה היה מטורף, מזעזע ומדהים בו זמנית. גיליתי על עצמי בעיקר עד כמה אני מעריכה את מה שיש לי". לאחר ששהתה על האי למעלה מחודש, חזרה לארץ בכדי לגלות כי האקס שלה יהונתן מרגי נמצא בזוגיות חדשה. "אני חושבת שהוא נראה מאושר, כל עוד הוא מאושר אז זה בסדר" אמרה. 

בנוסף, בימים האחרונים בעקבות התבטאויות שונות של דיאן שוורץ, כוכבת "האח הגדול" שנמצאת בימים אלו בבית הסגור ודיגמנה בעבר לחברת האופנה, צרכנים רבים אמרו שיפסיקו לקנות בגדים מהמותג אם שוורץ תמשיך לפרסם אותם. מה יש לקיי להגיד על העניין? ובכן נראה שהיא מצאה דרך יצירתית להתחמק מהשאלה, כשענתה שהיא לא צופה בריאליטי לכן אין לה מושג במה מדובר.

מאיה קיי (צילום: דניאל היקמן)
מאיה קיי (צילום: דניאל היקמן)