זוכת "האח הגדול" שי מיקה יפרח הפכה לפני כחצי שנה לאישה נשואה, לאחר שנתיים של אירוסים וחוסר וודאות בעקבות הקורונה לבחיר ליבה מאור ויצמן. מסתבר, שהחוויה מסביב לאירועי החתונה והרקע המסורתי ממנו מגיע אביה, גרמו לה לאחרונה להתקרב לדת ובשיחת סלון עם יעל בר זוהר במסגרת סדרת רשת "שעשני אישה" של היזמיות רותי לבייב-יליזרוב וברכה שילת, היא סיפרה כי היא שומרת נידה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"אני אגיד לך הכי תכלס שיש. אני פעם ראשונה החודש בנידה" סיפרה יפרח והוסיפה "מה שקורה בבית זה שאני בנידה כי אני מאוד רוצה להיות בנידה, אני גם מרוב התרגשות התחלתי לספור אותה לפני, אז אני כבר שבועיים בנידה ומה שקורה זה שלמאור מאוד מאוד קשה עם זה" אמרה. 

"אתמול הוא הודיע לי שזו פעם אחרונה שאני שומרת נידה אבל הסברתי לו שלדעתי זה טוב לנו לעתיד, לזוגיות. אז הרצון שלו הוא להתמיד, כן לנסות לשמור נידה כל חודש. להשתדל זה לא פחות מלהצליח. זה משהו חדש בחיים שלי וזה משהו שהוא לא רק שלי. הוא בא ממני לגמרי אבל זה נוגע למאור כי אני חשובה לו". 

שי מיקה, מאור ויצמן (צילום: אור גפן)
שי מיקה, מאור ויצמן (צילום: אור גפן)

כזכור, בינואר האחרון חלקה עם העוקבות שלה באינסטגרם כי היא החלה לשמור נידה, אבל עד היום לא סיפרה כיצד מרגיש בעלה הטרי עם ההחלטה. "מאז החתונה אני טובלת במקווה ואנחנו שומרים נידה, ואני פשוט ממליצה גם לכן", היא כתבה בסטורי שלה. "זו הרגשה מיוחדת במינה".