הידיעה הבאה השאירה אותנו לגמרי לא מוכנים!  בשקט בשקט הרחק מאור הזרקורים מתכנן אסי בוזגלו בחודשים האחרונים יחד עם אשתו עדי מהלך מפתיע, לארוז פקלאות ולרדת מהארץ, לטובת חיים חדשים בארה"ב. מאז שזכה ב"הישרדות VIP" וכיכב בסדרת הריאלטי המשפחתית "הבוזגלוס" ככוכב הראשי, אסי בוזגלו שועט קדימה בעולם העסקי, נכנס כשותף בעסקים רבים, אך לא קופא על שמריו וממשיך להרחיב את עסקיו. אחרי סניף גולדה שפתח לאחרונה בתל אביב, בר ומסעדה חדשים אליהם נכנס כשותף, בוזגלו מתכנן צעדים דרסטיים בקריירה ובחיים האישיים שלו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

עדי ואסי בוזגלו (צילום: אור גפן)
עדי ואסי בוזגלו (צילום: אור גפן)

וודאי הבחנתם ברשתות החברתיות כי כוכב הריאליטי שהפך לאב טרי לאחרונה לבת רביעית, מבלה בשנה האחרונה זמן ממושך בארה״ב. אם חשבתם שזה בשביל הפלז׳ר, תחשבו שוב. בוזגלו קיבל הצעות אטרקטיביות להיכנס שותף בעסקים שונים במיאמי, החל מלהיות המשווק הבלעדי למותג נודע, עסקי נדל"ן, סוכנות רכבים בבעלותו ועוד. במהלך השנה האחרונה טס בוזגלו יחד עם עדי לארה"ב לבדוק ולבחון מקרוב את ההצעות שקיבל כדי לעבור ליעד החדש יחד עם כל ארבעת ילדיו, כשהכל כבר סגור ותפור.

אז תאמינו או לא, זוג הכוכבים מתכננים את המהלך כבר מספר חודשים וצפויים בקרוב לארוז את חייהם, לקחת את ארבעת ילדיהם ולהעתיק את המגורים שלהם למיאמי. שיהיה בהצלחה

משפחת בוזגלו (צילום: אור גפן)
משפחת בוזגלו (צילום: אור גפן)