ליאורה שפשפה את העיניים: מה גרם לאורלי ויינרמן לפנות למכריה בבקשה מיוחדת: לממן עבורה כרטיס טיסה להוואנה שבקובה? ולא, לא במחלקת תיירים כאחת האדם, אלא בביזנס. בירור קצר אצל מקורביה העלה כי סוכן נסיעות כלשהו חייב אותה לכאורה בסכום הטיסה מבלי להנפיק לה את הכרטיס והחליט להחזיר לה את החוב בתשלומים, מה שהותיר אותה ללא אפשרות לממן את הטיסה, אם כי הזכות למחלקת העסקים נשמרה לה. וכך היא כתבה: "מחר יום ההולדת שלי וזו תהיה המתנה הכי מהממת, משמחת ומועילה לכולם״.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

>אחרי שליאורה פרסמה את תאריך חתונתו של הילד של חצי עם, אלאור אזריה, היא מוסיפה גם את הלוקיישן: אולמי ״אלגריה״ בקריית עקרון.

>זוג חדש בברנז'ה: העיתונאי מורן שריר וכוכבת הסדרה ״שטיסל״, נטע ריסקין.

נטע ריסקין (צילום: אור גפן)
נטע ריסקין (צילום: אור גפן)

>יהודה לוי, אנחל בונני, רותי רוסו וגיל שוויד הם רק חלק מהשמות הגדולים שהגיעו לתערוכת "אנו באנו ארצה" בבית חנה הרבי החדש בפלורנטין, שהקימו יואב קדמון והיזם החברתי רוני דואק. התערוכה מציגה אוסף של מעל לאלף כרזות ומתווים מקוריים משנות ה־20 ועד שנות ה־80, שנוצרו, בין היתר, על ידי מעצבים ויוצרים מוכרים כמו פרנץ קראוס, אוטה וליש, האחים שמיר, יוחנן סימון, זאב רבן, רודי דויטש דיין ועוד.

>נשיא המדינה, יצחק הרצוג, העניק בשבוע שעבר, בטקס חגיגי בלשכת הנשיא בירושלים, את אות הנשיא למתנדב לרב יוסי ערבליך, יו״ר ארגון למענכם - ארגון לליווי, ייעוץ והכוונה לחולים ובני משפחתם על בסיס התנדבותי. בין המברכים: פרופ׳ רוני גמזו, מנכ״ל בית החולים איכילוב, ופאולה וליאון רוזנברג, שסיפרו באינסטגרם כי הרב ערבליך עזר להם מאוד בייעוץ לגבי בן משפחה ולעוד רבים אחרים.