קבלו תמונת חובה במדור - היישר מהאינסטגרם של אירית רחמים, ששוכבת על הדשא בביקיני בצבע ירקרק למרגלותיו של עמוס לוזון, שלגופו מכנסיים תואמים, באותו צבע. תיהנו.
רחמים, התאמתם את הצבעים או שיצא ככה במקרה?
"עמוסי ואני בוחרים לחגוג את החיים בכל הצבעים, בכל המידות, ובכל גיל, עם הרבה צחוק, הומור ומסר לעולם - תהיו גאים בעצמכם, בגוף שלכם, במי שאתם!".

View this post on Instagram

A post shared by Irit Rahamim (@iritrahamim)

>ממקום מושבם הסודי בפראג, מעדכנים נטלי אהרון ובעלה יובל רבין כי הם ״יוצאים למסע ארוך בארבעה - הולכים מערבה!", ומוסיפים: ״אנחנו מתחילים את טיולנו, 10 ימים, 3,000 ק"מ לכל כיוון, חוצים את אירופה. רפסודיה ושמאן מוכנים!", כך כתבה אהרון. רפסודיה ושמאן, למי שמתעניין, הם הכלבים של בני הזוג.

יובל רבין, נטלי אהרון (צילום: אבשלום ששוני)
יובל רבין, נטלי אהרון (צילום: אבשלום ששוני)

>המחזאי יהושע סובול ואשתו עדנה חזרו בחמישי שעבר מחו"ל קצת חולים, אבל לא בקורונה. כדי לא להדביק אף אחד, סובול ביטל את הגעתו ביום שישי למוזיאון ינקו דאדא בעין הוד, ולא השתתף בהשקת ספרו של חברו הצלם, אברהם אילת.
סובול, העיקר הבריאות.
"חטפנו בברלין דלקת גרון חיידקית שטופלה באנטיביוטיקה. אני החלמתי לגמרי אחרי שלושה ימים. עדנה חלתה אחריי ונשארתי בבית לטפל בה. מתברר שיש בארץ מקרים רבים של דלקת גרון סטרפטוקוקית כזו. אם את מכירה מישהו שחלה בדלקת גרון כזו, הטיפול הסטנדרטי נעשה בשלושה כדורי אנטיביוטיקה אזיטרומיצין שניתנים בהפרש של 24 שעות בין כדור לכדור. הטיפול הזה יעיל ביותר וההחלמה מהירה".

יהושוע סובול (צילום: אריאל בשור)
יהושוע סובול (צילום: אריאל בשור)

>השחקן גיל פרנק עזב את תיאטרון הבימה לפני יותר משנה, אולם קולו ממשיך ללוות את המתקשרים לתיאטרון בהמלצה להצטרפות למנויי התיאטרון הלאומי.
נעם סמל, הקול קול יעקב והידיים ידי עשיו?
מהבימה נמסר: "נבדוק מחר איפה בהמתנה שומעים את גיל פרנק ונדאג להסיר, כנראה מדובר בהקלטה ישנה שאינה בתדירות נפוצה. זו תגובתנו לידיעה המרעישה על גיל פרנק".
גיל פרנק, הקול כשורה?
"הידיעה הזאת משאירה אותי חסר מילים".

גיל פרנק (צילום: אור גפן)
גיל פרנק (צילום: אור גפן)