אירוע מרגש בהלווייתו של שמואל אומני ז״ל, בעלה של מירי אלוני תבדל"א. בנם, הראפר ירמי אומני, שחתך מהוריו כבר לפני 20 שנה, הגיע לכבד את אביו בדרכו האחרונה. כזכור, בראיונות רבים הזכירה אלוני את הכאב שנגרם לה מהיעדרותו של הבן מחייה ואף סיפרה לליאורה שבכל שנה היא מקפידה לכתוב לו ברכה בפייסבוק ליום הולדתו. גם כשאלוני עברה כריתת רגל לא התייצב אומני ג׳וניור ליד מיטת אמו. אומני, או כפי שהוא מכנה את עצמו בטייטל “ג'רמאיה", הוא שחקן שלבטח ראיתם במספר סדרות טלוויזיה, הצגות תיאטרון או בקולנוע וגם מוזיקאי המתמחה בראפ.
ג׳רמאיה, מרגש. אמרת קדיש?
“הגעתי ואין תגובה מעבר לזה״.

מירי אלוני ושמוליק אומני (צילום: אלבום פרטי)
מירי אלוני ושמוליק אומני (צילום: אלבום פרטי)


מירי, את שכנעת אותו לבוא? עכשיו תחדשו את הקשר ביניכם?
“ביום ראשון השבוע הבאנו את שמוליק אומני אהובי לקבורה בבית העלמין פרדס חיים בכפר סבא. רכשתי קבר כפול באדמה ובבוא יומי אטמן מעליו וכך נישאר יחדיו לנצח. היה לי כל כך קשה לראות את הגבר של חיי מושלך אל הבור, צעקתי לו. הגיעו תא"ל במיל' צורי שגיא ונבות שרת, ששירתו איתו בצנחנים תחת פיקודם של אריק שרון ומאיר הרציון. ספדו לו עו״ד שמואל סעדיה, שאולי דור, איציק צואלה, אילת שיף לניאדו. אופירה גלוסקא שרה ופתחה שערי שמיים, ג׳וני קורן שר את 'ביתי אל מול גולן', אני שרתי בליווי הפסנתרן מקסים סבטלוב שיר קאנטרי אמריקאי, 'stand by your man', ואז בננו הצעיר יוסף ביקש לומר דברי הספד ודיבר ישר מן הלב. בכיתי כשאמר שלבנו הראשון שייוולד הוא יקרא שמוליק. רגעים מרגשים ביותר היו כשיוסף ולהב, בנו של שמוליק מנישואיו הראשונים, קראו ביחד את הקדיש על אביהם. את תפילת 'אל מלא רחמים' שר החזן הידוע יצחק נבו.
“רק בסוף ההלוויה אמרה לי הסוכנת שלי דנה ליטוין: ‘את יודעת שירמי כאן?'. לא היה גבול להתרגשותי. למרות שהתנתק מאיתנו לפני למעלה מ־20 שנה, הגיע ללוויה של אביו מולידו, עם חברו ומנהלו האישי, שגיא דהאן. שמחתי שבעוד כמה שנים, כשלירמי יהיו ילדים, הוא יידע שעשה לאביו את הכבוד האחרון בדרכו האחרונה. שמוליק שלי, גבר שבגברים, האביר שלי, חכה לי, אני אגיע אליך, מבטיחה".

מירי אלוני עם בעלה שמוליק אומני (צילום: אלבום פרטי)
מירי אלוני עם בעלה שמוליק אומני (צילום: אלבום פרטי)