אחד השמות הגדולים שהיו בסצנת הראפ של שנות ה-2000 בישראל הם הצמד סאבלימינל והצל, הרבה לפני שסטטיק ובן אל חרשו את מצעדי הלהיטים של תחנות הרדיו. אלא שהשניים הסתכסכו והחליטו להיפרד מקצועית ומאז מעריציהם מקווים לאיחוד המתבקש. בתוכנית של אורטל עמר וליאור דיין ברדיו לב המדינה, סאבלימינל הגיב לצל בנוגע לאיחוד ביניהם, וגם לגבי השיר "מנגלים" שהוציא יחד עם סטטיק ובן אל ואגם בוחבוט, לאחר שנטען כי שרית חדד וסאבלימינל היו אמורים לקחת חלק בשיר, שבסוף נגנז בגרסתם עקב חילוקי דעות. 

אתה שמעת את השיר החדש של הצל "מנגלים" עם סטטיק ובן אל מה אתה חושב עליו?
"אחלה שיר מאד מאד שמח בשבילו וגם שהוא... שעובד לו מצוין ולא קשור אליי. אני יכול להגיד לך ששיר כמו מנגלים שהמטרה שלו לחבר בין עם ישראל ולהרים, נכון? אז למה היה צריך להכניס את השם שלי פנימה ולמה היה צריך ללכלך על שרית חדד וכל השטויות האלה".

אני לא הרגשתי או שפספסתי?
"כאילו הייתי על השיר, אבל זה סתם".

סאבלימינל (צילום: באדיבות תאקט רקורדס)
סאבלימינל (צילום: באדיבות תאקט רקורדס)


לפעמים יש קצר בתקשורת.
"אני 20 ומשהו שנים בתוך העסק. אני יודע מי הדליף מה ובדיוק למי ויש לי עותק. איך אני איתך?". 

אנחנו רוצים איחוד. אתם יכולים לעשות שלוש פעמים מנורה.
"אם נעשה את זה אנחנו מוכרים יותר משלוש פעמים מנורה, ולא בכרטיסים - בחסויות מראש. אבל אנחנו לא חברים, אולי אנחנו צריכים לסדר ביננו כל מיני דברים שנהיה חברים ויהיה לנו כיף לעשות את זה ביחד. זה צריך לקרות רק שזה יקרה מהלב לא בשביל כסף ולא בשביל להיט. אם נעשה איחוד מתישהו, זה באמת יצליח אם זה יהיה אמיתי מהלב, אם זה יהיה פייק זה לא יעבוד ויעשה משהו לא טוב. יש דברים בהתנהגות שלו שקשה לי לסלוח עליהם. אני לא רחוק ממנו בדעה הפוליטית, מבחינת סגנון אני מאד רחוק ממנו".

יואב אליאסי (''הצל'')  (צילום: רפאל מזרחי)
יואב אליאסי (''הצל'') (צילום: רפאל מזרחי)