לפני שבוע, פורסם באתר וואלה שמחזר צרפתי בשנות הארבעים לחייו, אמיד מאוד, מיליארדר ליתר דיוק, שחיזר אחרי ניקול ראידמן כמו בסרטים ואף הזמין לה רכב מסוג למבורגיני, נענה בשלילה לחיזוריו הרומנטיים וראידמן סירבה לקבל מתנה צנועה בשווי של 3.5 מליון ש״ח. לליאורה נודע שהבחור חזר לצרפת פגוע וראידמן ניתקה איתו קשר אבל הוא לא היחיד שראידמן פגעה ברגשותיו.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן (צילום: אלמוג גבאי)

לליאורה נודע, שאיש עסקים ישראלי נוסף מצליח מאוד, תומר פינטו, בעלים של 7 חברות בקבוצת TM TEAM -חברות בנייה בצפון הארץ, שבין יתר עסקיו מחזיק גם בחברת הפקות ״CT הפקות״ שמנוהלת על ידי ביתו סיני פינטו בת ה- 15 וחצי ושלפני חודש קיבלה יאכטה במתנה. פינטו חיזר בג׳נטלמניות אחרי ראידמן, הוא אפילו טס לדובאי לחגיגות יום הולדת והביא עימו מתנה יוקרתית במיוחד, כיאה לג׳נטלמן אמיתי אך גם הפעם ראידמן סירבה לחיזוריו מסיבה לא ידועה. 
פינטו, יש עוד סיכוי לזוגיות עם ראידמן? 
״אני חושב שאנחנו מתאימים במקסימום, היא לא נתנה הזדמנות לכן אני וניקול כבר לא נהיה זוג, א. כי היא הבהירה לי. ב. היא נתנה לי להרגיש שזה יותר מידי, ואני לא אחד שמתעלק, באתי בקטע מאוד קלאסי, והסברתי לה מה אני חושב, היא בחרה להגיד שלא מתאים , אז שחררתי, אני לא מהמציקים, אבל אני אשמח אם תכירי לי מישהיא , ליאורה״. 
גב׳ ניקול ראידמן , מה נסגר איתך? 
״ אין תגובה״ 
ניקול ברצינות , את לא רוצה זוגיות? המיליארדר הצרפתי, לא טוב לך, ולמה תומר פינטו לא? הוא מקסים וכל בחורה היתה חולמת לצאת איתו . את לא נורמלית. 
״ תומר אדם מקסים, אני מאוד מכבדת אותו, הוא נשמה ענקית והוא ג׳נטלמן וחבר, אין לי שום כוונה לפגוע באף אחד, אני לא באה להשלות אף אחד ואומרת את האמת מהרגע הראשון. לא יוצאת לדייטים ולא משחקת ברגשות של אנשים. אני מאחלת לתומר אהבה ענקית, כנה ואמיתית כמו שאני מאחלת לעצמי״ 
זה לא, וזה לא, אז מי כן? 
״ מה שמכתוב, מכתוב . תניחו לי בבקשה״.

תומר פינטו (צילום: נדב אליהו)
תומר פינטו (צילום: נדב אליהו)