זוכרים איך בשבוע שעבר קראתם כאן ב-TMI כי שי מיקה יפרח חשפה בראיון עם יעל בר זוהר לטובת פרוייקט מיוחד כי היא שומרת נידה? ובכן, למרות הגילוי המרתק, מערכת "ערב טוב עם גיא פינס" חשף אמש כי מדובר בקמפיין ממומן וכי יפרח ושאר הנשים שהשתתפו בקמפיין קיבלו תשלום ממשפחת לבייב, בתו של לב לבייב שמטרתה הייתה לקדם את הערך היהודי החשוב. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

שי מיקה (צילום: ניר פקין)
שי מיקה (צילום: ניר פקין)

העניין עורר סערה גדולה בתעשייה וביקורות נוקבות נגד הבנות ובעיקר נגד שי מיקה החלו להגיע. מיקה שמצאה את עצמה במוקד אמרה להגנתה בתוכנית של פינס: "לא משלמים לך בשביל להגיד, לא מדובבים אותך. ואם אני מאמינה וזו הדרך שלי, מה רע בזה? צריך להתפרנס בסופו של יום. אבל בוא נגיד שהכסף זו לא המטרה שעשיתי את הקמפיין".

אלא שדבריה לא הרגיעו את הרוחות והיא המשיכה לקבל ביקורות קשות על חוסר אמינות. בשעות האחרונות החליטה מיקה להוכיח לכולם כי היא שומרת נידה ומקווה עוד הרבה לפני שהקמפיין המדובר עלה. מיקה שיתפה ידיעות בעניין שהתפרסמו לפני הקמפיין והוסיפה "כתבתי בפירוש שזה קמפיין, כבר שיתפתי אותכן במקווה ובהרגשה של המקווה הרבה לפני שנולד הקמפיין הזה. בכל הזדמנות דיברתי על המקווה אז שאף אחד לא יגיד לי שעשיתי את זה בשביל הכסף. אני אישה נשואה שמקיימת כל חודש מצוות ברוך השם. מיום החתונה שלי וכשהעלתי את הסרטון כתבתי את כל האמת ושזה קמפיין שכלל שלטי חוצות, וזאת הסיבה ששיתפתי את המצווה, לא הסתרתי כלום". כמו כן סיימה מיקה עם הדברים הבאים "אני אמשיך לדבר על טהרת המשפחה, המקווה והנידה כמו שדיברתי עד היום, כי זה מגיע ממקום אמיי ובטח לא כי קיבלתי כסף".

שי מיקה יפרח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שי מיקה יפרח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)