הסאגה בין אביבית בר זוהר וסיליה צרפתי, הפרודה של בן הזוג שלה קווין צרפתי, מסרבת להסתיים וגם רשמה היסטוריה משפטית. לראשונה התקיים דיון מוקלט (ולא מוקלד) בבקשתה של צרפתי לצו הרחקה נגד בר זוהר בטענה שהיא מטרידה אותה ואת ילדיה ומפרסמת את תמונותיהם ברשתות החברתיות. בר זוהר, באמצעות עו"ד אסף שרעף, דחתה את הטענות וסגן נשיא בית משפט השלום בתל אביב, עמית יריב, קבע כי אין בסיס לטענות ולא מדובר בהטרדה מאיימת.
עו"ד אסף שרעף בשם אביבית בר זוהר: "גברת צרפתי שמה לה למטרה להטריד את מרשתי בכל דרך. בבית המשפט יוכח כי היא הוציאה דיבתה של גברת בר זוהר, ואין לי ספק כי בית המשפט יפעל כנגדה במלוא חומרת הדין".
עו"ד שלום כהן, בא כוחה של סיליה צרפתי: "אחשוב אם אנחנו מעוניינים להגיב ואודיע לך".

אביבית בר זוהר וקווין צרפתי (צילום: אור גפן)
אביבית בר זוהר וקווין צרפתי (צילום: אור גפן)

>עו"ד ברק כהן, הפעיל החברתי ופאנליסט אורח בתוכנית ״מהצד השני״ המשודרת בכאן 11, הודיע שהוא ממתן את הפרובוקציה מהמחאה הפוליטית.
כהן, משפחת נתניהו יכולה לנשום לרווחה?
"לא פרשתי מתנועת המחאה הפוליטית. הפעילות שלי רק הועילה. בגילי המופלג, 45, הגיע הזמן מבחינתי לנסח את הרעיונות והתכנים הפוליטיים בספר".

ברק כהן בבית המשפט (צילום: אבשלום ששוני)
ברק כהן בבית המשפט (צילום: אבשלום ששוני)

>קול ששון וקול שמחה. מצד החתן: ארז פרץ, המכונה "ג'וני דפ הישראלי", שכיכב בתוכנית פתיחת העונה של צופית גרנט בערוץ 13, ״אבודים״, כשמצא את אמו הביולוגית ברומניה אחרי שנמסר שם לאימוץ כחלק מתוכנית האיסור על הפלות של צ'אושסקו. מצד הכלה: ד״ר לימור בלוקמן, סקסולוגית שעשתה קריירה בינלאומית בארה״ב במשך 20 שנה ועבדה עם "פלייבוי" ובהוליווד. השניים נפגשו בארצות הברית ב־2015. תחילה ההיכרות לא התפתחה לכיוונים רומנטיים, אבל הסוף הטוב: הקורונה החזירה את שניהם לישראל לפני כשנתיים ומאז הם יחד. השבוע הם מתחתנים בהוד השרון וחוגגים את ניצחון האהבה על הזמן והמרחק.

>רשת ההלבשה התחתונה ובגדי הים ליה לונדון גייסה לראשונה פרזנטורית. אחרי אודישנים רבים ומגוונים נבחרה ג׳וי מוזס, בת 21 מהרצליה.