בשבוע שעבר המתופף של להקת "בלינק 182" ובעלה הטרי של קורטני קרדשיאן, טראוויס בארקר, הובא באמבולנס לבית חולים בלוס אנג'לס, לצדה של אשתו קורטני. למרות הדרמה הגדולה שנוצרה, השניים לא סיפרו למעריציהם מה קרה ולמה בארקר מצא את עצמו מובהל לבית החולים. בארקר ביקש ממעריציו שיתפללו עליו ומעבר לכך לא הוסיף מילה. אלא שאתמול (שבת) באקר וקורטני שברו שתיקה ונתנו את העדכון המתבקש ברשתות החברתיות. 

"נכנסתי לבדיקת אנדוסקופיה ביום שני בהרגשה נהדרת. אבל אחרי ארוחת הערב, פיתחתי כאבי תופת ומאז אושפזתי בבית חולים", כתב בסטורי שלו באינסטגרם. "במהלך האנדוסקופיה הוסר לי פוליפ קטן מאוד ממש באזור רגיש מאוד שמטופל בדרך כלל על ידי מומחים, מה שלצערי פגע בצינור ניקוז קריטי של הלבלב. זה הביא לדלקת לבלב חמורה ומסכנת חיים".

עוד הוסיף המתופף: "אני כל כך מאוד אסיר תודה על כך שעם טיפול אינטנסיבי אני כרגע הרבה יותר טוב". גם אשתו הטרייה התייחסה סוף סוף לדרמה הגדולה וכתבה באינסטגרם: "איזה שבוע מפחיד ואמוציונלי זה היה. הבריאות שלנו היא הכל ולפעמים אנחנו לוקחים מובן מאליו כמה מהר זה יכול להשתנות. טראוויס ואני הלכנו לבדיקת אנדוסקופיה שגרתית וסיימנו עם דלקת בלבלב חמורה ומסכנת חיים. אני כל כך מודה לאלוהים שריפא את בעלי, על כל התפילות שלכם עבורו ועבורנו, על כל האהבה והתמיכה, זה כל כך נוגע ומוערך", כתבה קרדשיאן והודתה גם לצוות הרפואי. 

View this post on Instagram

A post shared by Oumou Media (@oumoumedia)