דיאן שוורץ נמצאת בבית "האח הגדול" פחות מחודש ונראה שללא מעט מהצופים יש דעה מגובשת עליה, והיא לא מאוד חיובית. גולשים רבים הביעו את תחושותיהם לגביה ברשתות החברתיות ובתגובות לפוסטים שונים, ואפילו המותגים פמינה ואדיקה להם הצטלמה טרם כניסתם לבית החליטו למסור הצהרות כי בעקבות ההתנהגות שלה וההתבטאויות בבית הם ישקלו מחדש את ההתקשרויות העסקיות עמה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בסוף השבוע האחרון גם בקבוצת הפייסבוק "האח הגדול 2022 - הקבוצה הרשמית", אחת הקבוצות הגדולות של צופי התוכנית ברשת החברתית עלה פוסט בו קרא אחד הגולשים להוציא את דיאן מהבית. "עקב הקללות הרבות שיוצאות מפיה של דיאן, כולל ניסיון לחרם ושיסוי דיירים בדיירת אחרת, אנו קוראים להפקה להוציא אותה מיידית מבית האח. מי שבעד - שירשום בעד. מי שנגד - שירשום נגד. עשר שנים אני עוקב אחרי האח הגדול. קללות כאלה בכמות כזו מעולם לא נתקלתי. שליחי ההפקה בקבוצה בטח יקראו".

האח הגדול (צילום: צילום מסך פייסבוק)
האח הגדול (צילום: צילום מסך פייסבוק)

תוך פחות מ-24 שעות נרשמו למעלה מאלף תגובות כשמרביתם תומכים בהצעה. "בעד!!! פעם על קללות היו מוציאים דיירים עקב אלימות מילולית.. ועכשיו? שונה התקנון?" כתבה אחת הגולשות ואילו אחרת כתבה "בעד ברור הילדים שלי אוהבים האח הגדול בגלל הפה המגעיל שלה אני לא מסכימה להם לראות".