אחרי שקראתם לראשונה ב-TMI שהשורד האחרון אסי בוזגלו בוחן את האפשרות לעשות רילוקיישן לארה"ב בעקבות קשרים שפיתח במיאמי, הוא הגיע יחד עם בתו אייר, שהפכה כבר לסלב מן המניין עם קמפיין ראשון לרשת אופנה, לאירוע המשותף של תנובה וויסוצקי שחגגו את השקת סדרת הצ'אי החדשה.

בראיון עם TMI סיפר בוזגלו על המעבר ארצות הברית, כשאמר: "בואי לא נמהר. הלכתי לבדוק כמה הצעות עסקיות שהיו לי בחו"ל. אני לוקח את הזמן, חשבתי לעשות רילוקיישן עוד שנתיים, שלוש, אולי ארבע שנים. זה ששמו אותי על מזוודות עם המשפחה זה הפתיע גם אותי האמת". 

אסי בוזגלו, אייר בוזגלו (צילום: אור גפן)
אסי בוזגלו, אייר בוזגלו (צילום: אור גפן)

כשבתו אייר נשאלה האם היא בעד רילוקיישן, ענתה: "כרגע אנחנו פה, טוב לנו פה. אם זה משהו שיהיה מזדמן ומתבקש עוד כמה שנים, אז למה לא?".

זה אומר שאייר תהיה בצבא.
"זה מראה לך כמה שלא חשבתי על הדברים. אבל ברור שאם נעבור לשם אז מן הסתם יהיה קשה לאייר לעשות צבא. היא תעבור איתנו לשם אבל יכול להיות שזה יהיה אחרי. אנחנו למדנו שהחיים לוקחים אותנו למקומות אחרים, אנחנו מפליגים בדמיון. מה שכן, זה צריך להיות משתלם כדי שנעבור לשם". 

מה חשבתם לעשות שם?
"קיבלתי כל מיני הצעות, אני לא אפרט איזה. אני שומר על הפרטיות שלי בקטע הזה. אני בודק כל הצעה לגופה, לאורך ולרוחב. אם זה יבשיל, יש מצב שנעשה את זה ואם לא - אז נישאר". 

המשפחה המורחבת בעד?
"זה הנושא המשפחתי. כל אחד באיזשהי קונסטלציה חושב על מעבר. מאור ומירן אומרים 'אולי נעבור'. אלמוג ונטליה, יש להם ילד מאוד מוכשר בכדורגל אז הם אומרים 'נשים אותו באקדמיה ונעבור', אוהד בכלל פרילנסר, אז כולם באזור".

גם נהיה קשה לגור בארץ.
"האמת שמאוד קשה לגור בארץ, לא שאני מתבכיין. אני שומע כל היום אנשים שאומרים כמה קשה להם למרות שהם עובדים ומייצרים. הכל קשה פה, בלי קשר לזה שהמדינה שותפה איתך. קשה פה היוקר מחייה והדירות והשכירויות. מלא דברים שלא יודעים מאיפה להתחיל בכלל". 

מאיפה הבשורה תגיע?
"הבשורה תגיע ביום שהעם יחליט לעשות מעשה, לא הממשלה. אני רואה כל מיני תרגילי יח"צ. צריך משהו אמיתי, שביתה של חודש-חודשיים שלא זזים ממקום מסוים ולהרעיד את המדינה. זה שכל אחד יקח איזה גוש קטן על חשבונו ויביא תקשורת, זה לא ישנה ובגלל זה אני לא משתתף. אני אדם שאם אני עושה, אני עושה עד הסוף, להרים משהו מכובד".

אסי בוזגלו (צילום: אור גפן)
אסי בוזגלו (צילום: אור גפן)

יש מצב שתלך לפוליטיקה?
"בתקופת 'הישרדות'  היו אומרים לי. היו שמים תמונה שלי במקביל לביבי וזה היה מצחיק לראות את זה. אני לא מתיימר ללכת לפוליטיקה ולהיות חלק מזה אבל מה שכן, יש דברים שזועקים לשמיים שביום שישפרו אותם החיים של כולם יהיו הרבה יותר טובים. מצד אחד אין לנו ארץ אחרת ויש לנו מדינה מדהימה, מצד שני יש פה דברים שהם בלתי נסבלים". 

דובר רבות על שמירת הנידה בימים האחרונים. מה דעתך על זה?
"אם זוג החליט לשמור נידה זה מבורך וזה שלהם, פרטי. בטח לא לקבל תשלום כדי לנסות לגרום לזוגות אחרים לעשות את זה. אני חושב שזה סופר פרטי וצריך לשמור על הפרטיות, ככה לפחות אני הייתי נוהג".

אייר יש חבר?
"לא".

אבא יתמוך?
אייר: "אבא ידע ראשון. אם הוא יסבול אותו הוא יהיה מוכן להיכנס למשפחה אבל זה לא בראש כרגע.
אסי: "אני חושב שכל דבר בעיתו, מדובר בקטינה בת 15. אמנם נראית בוגרת והכל טוב אבל יש פה אבא מאוד שמרן ודעתן שמכוון אותה לדברים טובים. זה עוד מוקדם. היה לה חבר, אישרתי אותה. זה לא שאני בא מאיזה כוכב לכת אבל קודם כל הילדות ולימודים". 

הגיעו גם הפרזנטורית של המותג אניה בוקשטיין, גלית גוטמן עם בתה שירה, אבישג הררי ההריונית (בתו של דידי הררי), דנה זרמון, שני גולן מ"אהבה חדשה" והאחיות כרקוקלי שיובילו את קמפיין הסושיאל כשיהפכו את השיר "נסיכת הקלאב" ל"נסיכת הצ'אי". 

גלית גוטמן, שירה קורן (צילום: אור גפן)
גלית גוטמן, שירה קורן (צילום: אור גפן)

אניה בוקשטיין (צילום: אור גפן)
אניה בוקשטיין (צילום: אור גפן)

האחיות כרקוקלי (צילום: אור גפן)
האחיות כרקוקלי (צילום: אור גפן)