מים רבים חלפו בנהר מאז הופיעו צמד האחיות לירון וטלי כרקוקלי לראשונה על המסך, אי שם בעשור הקודם כשהן מבצעות קאבר ל-Tocix של בריטני ספירס ומהפנטות את שופטי ה-X FACTOR. היום כבר מדובר בצמד זמרות מהשורה הראשונה בארץ ואחרי להיטים שחרשו את המצעדים, השבוע נודע שהשתיים יובילו את פסקול הקמפיין החדש של מותג ההלבשה התחתונה "FEMINA" בכיכובה של בר רפאלי.

עכשיו הן גם מובילות קמפיין חדש של תנובה וויסוצקי ונדמה שכל הכוכבים פשוט מסתדרים סביבן. בראיון ל-TMI הן מסבירות למה מגיע להן להיות בפסגה, מדוע הן לא מתנצלות על כך, איך אפשר להשאיר זוגיות של עשר שנים מתחת לרדאר כשאת נמצאת באופן קבוע באור הזרקורים ולמה הן לא יוצאות מהבית בחיים בלי תיון של תה?

האחיות כרקוקלי (צילום: אור גפן)
האחיות כרקוקלי (צילום: אור גפן)

אחרי שנים בתעשייה, איך זה מרגיש פתאום לשתף פעולה עם בר רפאלי?
לירון: "כיף אדיר, כיף גדול, מגיע לנו, עבדנו מאוד קשה. הלכתי לאכול חומוס לפני שבוע והיה שיר שלנו ברקע, המוכר שאל אותי אם זה מביך אותי והיה לי ניואנס להגיד שקצת כן אבל וואלה לא".

מה עם זוגיות?
טלי: "האמת לא אכפת לי שידעו, אני הולכת להרעיד לך את המוח, אני בזוגיות עשר שנים. הכרנו בכיתה י"ב והוא רדף אחריי. לאט לאט נפלתי בקסמו".

לירון: "אצלי יודעים קצת יותר. אני הילדה הרעה של הבית. עכשיו אני יוצאת עם מישהו, קוראים לו תומר והוא לא מהתחום".

מה דעתכן על סערת הנידה?
טלי
: "אני חושבת שאם זה משהו שאתה מאמין בו, אז אפשר לקדם את זה. אבל אתה חייב להאמין בזה ולחיות את זה".

לירון: "אני חושבת שבדת יש הרבה דברים יפים וזה אחד מהם. אני יכולה להגיד לך שמבחינת נוחות באורח החיים שלי אני לא הולכת יותר מדי רחוק אבל אני מבינה למה זה עורר סערה. אנחנו חיים בעידן בו לכולם יהיה מה להגיד. לי קשה עם זה שכל יום יש סערה לגבי משהו אחר".

בר רפאלי (צילום: רפי דלויה)
בר רפאלי (צילום: רפי דלויה)