האיש הכי עשיר בעולם והבעלים של טסלה שקנה לא מזמן גם את הרשת החברתית טוויטר, אילון מאסק, הרחיב את משפחתו מתחת לראדר של אמצעי התקשורת העולמיים. מאסק הביא לעולם תאומים יחד עם אחת מהמנהלות הבכירות שלו, שיבון זיליס, בסוף השנה שעברה. הביזנס אינסיידר דיווח כי מאסק בן ה-51 וזיליס בת ה-36, הגישו עתירה לבית המשפט לשנות את שמות התאומים על מנת לקבל את שם המשפחה של אביהם ולהכיל את שם המשפחה של אמם כחלק מהשם האמצעי שלהם.

לפי הדיווחים, הצו אושר על ידי שופט באוסטין שבטקסס בחודש במאי, אבל שמות הילדים נותרו לא ידועים. לפי ה-Business Insider, התאומים נולדו שבועות ספורים לפני שמאסק והאקסית הזמרת הקנדית גריימס הביאו לעולם את בתם השנייה, תינוקת בשם Exa Dark Sideræl, באמצעות פונדקאית בדצמבר 2021, אחות קטנה לבן X AE A-XII בן השנתיים. ילדיו של מאסק עם גריימס מצטרפים לחמשת ילדיו מאשתו לשעבר ג'סטין ווילסון: גריפין, ויויאן ג'נה, קאי, סקסון ודמיאן.

שיבון זיליס (צילום: צילום מסך לינקדאין)
שיבון זיליס (צילום: צילום מסך לינקדאין)

מאסק הסביר את גישתו לאבהות בראיון לניו יורק טיימס ב-2020, והודה שהוא לא משחק תפקיד בולט בחיי ילדיו כשהם צעירים. "כרגע אין לי הרבה מה לעשות. לגריימס יש תפקיד הרבה יותר גדול ממני כרגע", אמר על בת זוגו דאז. "כשהילד יתבגר, יהיה עבורי תפקיד משמעותי יותר", פירט אז. "אני חושב פשוט לעשות את מה שעשיתי עם הילדים האחרים שלי". נראה שמאסק מחליט פשוט להביא כמה שיותר ילדים לעולם. שיהיה במזל!