השחקנית מורן אטיאס, שהכריזה לפני מספר חודשים קבל עם ואמצעי התקשורת שהיא בהריון ראשון, בישרה למקורביה כי בעוד מספר חודשים תהיה גם ברית.
אטיאס, חושבת כבר על שמות?
״אני מודה לך על ההתעניינות, אך אינני מגיבה בשלב זה לידיעות האלו״.

View this post on Instagram

A post shared by Moran Atias (@moranatias)

>יבואנית האופנה מירי בן שושן  בחרה השנה לקולקציית קיץ להציג את הז׳קט הנמכר ביותר בעולם , על נתוניה הטובים של חברתה אשת יחסי הציבור לימור כרסנטי . עיניכם הרואות.

לימור כרסנטי (צילום: מירי בן שושן)
לימור כרסנטי (צילום: מירי בן שושן)
 

>שולמית לפיד, מהשבוע האמא של ראש ממשלת ישראל - שכבר שנים נמנעת מתקשורת, מיציאות פומביות ומצילומים - התהדרה השבוע בתספורת קארה מוקפדת וחדשה וגם במלתחה מחמיאה, בדרך לסופר השכונתי, שם הצטיידה בכמה מוצרי יסוד. ויש תמונה להמחשה.

שולמית לפיד (צילום: בנג'י וינשטוק)
שולמית לפיד (צילום: בנג'י וינשטוק)

 >הח"כ לשעבר ענבל גבריאלי, כיום עו״ד מומחית לענייני משפחה, התייצבה עם שלושת ילדיה להקרנה של להיט הנעורים “המיניונים" בקולנוע. לא תופתעו לשמוע שהיא הייתה ההורה היחיד שהתעמת עם בני הנוער שהתפרעו בסרט, בלי שום פחד.
עו"ד גבריאלי, גיבורת־על?
“בנוסף לאלימות, הוונדליזם והפיות המטונפים שהיו שם, היה נורא לא פחות שעולם כמנהגו נהג ואף מבוגר לא קם להגן על הסדר ועל הילדים שבאו לצפות בסרט. לא התעמתי עם הילדים המתפרעים, פשוט עשיתי סדר".

>חתונת השנה נערכה באגם קומו באיטליה, בהשתתפות מיטב עשירי העולם. החתן הוא אלן הווארד, שנישא לבחירת לבו קרוליין. לפי דיווח של ה"דיילי מייל", החתונה הצנועה עלתה 10 מיליון דולר. הווארד הוא הבעלים של קרן גידור מהגדולות בעולם, שהונה מוערך ביותר מ־20 מיליארד דולר. לאחרונה הוא גם מכר את הבית שלו ברחוב קפלן בהרצליה פיתוח לאוליגרך רומן אברמוביץ' במחיר מבצע של 70 מיליון דולר. שיאה של החתונה היה הופעתה של ליידי גאגא, למשך שעה ממושכת. את צמרת ההון הישראלית ייצגו, בין השאר, יהודית ואבי טיומקין, שיועץ גם הוא לקרנות גידור ברחבי הגלובוס.