מי שעומדת מאחורי ההצגה ״דוד המלך״ היא לא אחרת מאשר גרושתו של דודו פישר, רויטל, שסיפור אהבתם ופרידתם לווה בצורה אדוקה על ידי ליאורה. בעוד הפרסומים הרבים לוו בפסטיבל תקשורתי סביב העובדה שהזמר רביב כנר לוהק לתפקיד הראשי במחזמר הישראלי שיעלה גם בארץ ולראשונה גם בברודוויי, זה הזמן לספר כי בפעם הראשונה לאחר פרידתם השערורייתית ישחק אי״ה פישר בהצגה של גרושתו בתפקיד שמואל הנביא.
פישר, יש נביא בעירו?
״עומדת לנגד עינינו טובת הילד המשותף שלנו ולהבנתי גם לו יש תפקיד בהצגה. בינתיים קראתי את המחזמר ואהבתי מאוד. תמיד אמרתי שרויטל מוכשרת מאוד ומאחל לה הצלחה".

דודו פישר, רויטל איליה (צילום: איציק בירן)
דודו פישר, רויטל איליה (צילום: איציק בירן)

>משה להב, ״הטיש הגדול״, הופיע בלילה הלבן בת"א לעיני אלפי צופים ברחבת תיאטרון הקאמרי. לפתע פרץ אל הבמה הגבוהה איש בסנדלים ותרמיל קטן על גבו, נישק את להב, פלט משהו במיקרופון על אקזיט שעשה כמו ראש הממשלה שהתחלף וירד מהבמה. חדי העין בקהל זיהו את שובר הלבבות והלשונות, אבשלום קור.
קור, אתה גם זמר?
“הנחיתי את חידון ת"א, שני מופעים רצופים, באולם מלא במוזיאון הסמוך, ואז באתי להצטרף לקהל של משה להב. כמו בכל הופעותיו, שהייתי נוכח בהן, הוא גם הזמין אותי, כמנהגו, לשיר שיר אחד יחד איתו על הבמה. זה היה ליל חילופי ראש הממשלה. בסוף השיר אמרתי: ‘ועכשיו אני יוצא. כמו ראש הממשלה שיוצא הערב'".
ואיך אומרים בעברית יציאה?
“אקזיט!".

אבשלום קור (צילום: מירי צחי)
אבשלום קור (צילום: מירי צחי)

 >יש חיים אחרי שנוטשים את עולם המשפטים ואולם המשפטים. לעו"ד אפי פרי, שנחשב לפרקליטם של מיטב אנשי האלפיון העליון, נמאס מסכסוכי הגירושים והירושה והוא החליט לפרוש.
עו"ד פרי, אם יש לי בעיה משפטית עכשיו, אני צריכה לפנות לסנגוריה הציבורית?
“נכון. פרשתי מעריכת דין ועברתי לארגון טיולי בוטיק ליעדים אקזוטיים, בעיקר באפריקה. גם סיימתי קורס מדריכי טיולים בחו"ל".