אמש הפתיע אוהד בוזגלו את עוקביו כשלקח את חיי הנהנתנות והרווקות שלו צעד אחד קדימה ויצא בהצהרה שהוא מאוהב בשתי נשים שונות והסביר כיצד זה אפשרי, בדיוק כמו שהוא אוהב את כל אחד מילדיו. בוזגלו כאמור שיתף כי הוא מאוהב באלכסה המוכרת לנו כמי שמנהלת איתו קשר לא מחייב בשנים האחרונות, ובצעירה בת 23 אותה הכיר לפני כחודשיים.

כמובן הוא גם ציין והוסיף שהוא אוהב את גרושתו ואם ילדיו פאני בוזגלו וימשיך לאהוב אותה כל חייו. פאני בוזגלו שזכתה להיות בין האהובות בחייו של אוהד, הייתה כזכור צפויה להינשא לבן זוגה האחרון אושרי כהן, אך השניים נפרדו לפני כחצי שנה וכיום בדומה לגרוש גם היא בסטטוס של פנויה.

אוהד בוזגלו, אלכסה (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו, אלכסה (צילום: אור גפן)

כעת היא מגיבה להצהרת האהבה הכפולה של הגרוש ואב ילדיה. בתגובה לפוסט שפרסם אוהד בוזגלו הגיבה פאני וכתבה: ״נגמרו הכוחות אין יותר מילים, לי אין מה לעשות, לך אין אלוהים״. אם תהיתם לא מדובר בעקיצה או במסר ששלחה, אלא בפרגון מלא לגרוש ובתגובה שנאמרה בהומור. מי שעוד הגיבה להצהרת אוהד בוזגלו היא אהובתו החדשה, מריה, שכתבה באינסטגרם: "חיים שלי. אין יפה כמו האמת שלך. בעולם שלנו כיום חסרה הכנות והאמיתיות. אני שמחה שהעלת לסדר היום שיח מאוד חשוב ושאנשים ישמעו את מורכבות החיים ולא יישארו שבויים בקונספטים ישנים וצרים". 

מריה של אוהד בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מריה של אוהד בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)