זוכת "האח הגדול" אלה אייבנדר מתחילה להתרגל לחיים החדשים בתור כמעט מיליונרית ולאחרונה חשפה כי היא מתכוונת להתרחב ושיתפה ברשתות החברתיות כי היא מעוניינת לקנות כלב מסוג תחש. "אני כבר מזמן חולמת על כלב תחש, אשמח אם תשלחו לי מספרים של אנשים שמתעסקים בכלבים האלו" כך פירסמה.

עד מהרה היא זכתה למתקפה מצד אוהבי בעלי חיים, מדוע היא קונה כלב ממרביעים ולא מאמצת מאחת העמותות. "את מתכוונת למרביעים שמתעללים בהם כדי שתוכלי לעלות תמונה לאינסטגרם עם כלב שעלה לך כמה אלפי שקלים? נמאס" אייבנדר מיד הגיבה וכתבה "מה הקשר? אני רוצה לקנות כלב, אם אין מה להגיד עדיף לשתוק, כמה אנשים מוזרים בעולם הזה, אם אתם רוצים לאמץ כל הכבוד לכם , אבל אני רוצה כלב מסויים ולא כלב אחר, שעולה כסף ואין מה לעשות."

אלה אייבנדר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלה אייבנדר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוקבת אחרת כתבה לה "את מזעזעת אהבתי אותך עד לרגע זה, לקנות כלב? כשמאות כלבים מומתים מדי יום. ולנסות להצדיק את זה ברוצה מסוג מסוים. מה זה עוד בגד? איכס אותך מעניין רק הנראות עצוב מאד". אייבנדר הגיבה לה "קיבלתי מלא הודעות רעות כאילו הרגתי את הכלבים האלו. אני לא מתייפייפת ולא רוצה כלב בשביל לעשות טוב לעולם , אני רוצה כלב בשביל לעשות טוב לעצמי. אולי אני אגואיסטית אבל אני מודה בזה". 

אלה אייבנדר (צילום: אור גפן)
אלה אייבנדר (צילום: אור גפן)