ההדחה הכי מפתיעה עד כה בעונה הנוכחית של "האח הגדול" המשודרת ברשת 13 (פרק נוסף הערב אחרי החדשות), היא הדחתו של אליאב טעטי שנכנס בעל כורחו למשולש אהבה עם האקסית טליה עובדיה והזוגיות החדשה שנרקמה לו עם בר כהן. טעטי בן 32 מראשון לציון, רואה חשבון במקצועו, גדל במשפחה דתית ובעברו היה חזן בבית כנסת והכין ילדים לבר מצווה. לפני עשור היה אמור להתחתן, אך ברגע האחרון התחרט, ביטל את החתונה וחזר בשאלה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בחדרו של "האח הגדול" סיפר על האקסית המיתולוגית (טליה עובדיה) איתה ראה חיים משותפים ושיתף בהרגשת הפספוס שיש לו בנוגע אליה. לאחר יממה בלבד הופתע כשראה אותה יורדת במדרגות הבית המסוקר במדינה, בזמן שהחל לפתח קשר רומנטי עם דיירת אחרת, בר כהן. טעטי שניסה להלך בין הטיפות כדי לא לפגוע באף אחת, נבלע בתוך הדרמה הגדולה שנוצרה מסביב, עד כך שזה עלה לו בהדחה אמש. 

אליאב טעטי (צילום: יח''צ רשת 13)
אליאב טעטי (צילום: יח''צ רשת 13)

רגע אחרי שהודח מבית "האח הגדול" אליאב סיפר בראיון מיוחד ל-TMI על המשולש הרומנטי שנוצר, האם לדעתו הזוגיות עם בר תמשיך גם מחוץ לבית הסגור והאם הוא מתחרט שלא תמך באקסית טליה בעליהום שנוצר נגדה. עוד סיפר אליאב למה לדעתו טליה שיחקה באופק לוי ומה הצעדים שלו להמשך הדרך. 

הפתעה גדולה שהודחת אתמול. כמה זה הפתיע אותך?
"הופתעתי ברמות אדירות. כמו שהרבה אמרו לי, כנראה שחשבו שזה אובייס שאשאר ושמצביעים לי. מי שרוצה שהפייבוריט שלו יישאר - שיצביע". 

בר לקחה את זה נורא קשה. תתמוך בה מבחוץ?
"לא ראיתי את הבכי, לא רציתי לראות. אני מאמין שהיא חזקה. יום ועוד יום - בסוף הזמן עושה את שלו. ברור שאתמוך בה בחוץ, אין כאן שאלה, אפילו שראיתי כמה תגובות אבל אנחנו נסדר את זה".

בר כהן, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)
בר כהן, האח הגדול (צילום: רן יחזקאל)


מה זאת אומרת?
"מה שרואים מכאן, לא רואים משם. זה קל לשפוט על פי תכנית אבל אנחנו בזמן בו אנשים רוצים לראות נשים חזקות מול גברים, אז עד שקיבלתם שתי נשים מאוד חזקות שהן בר ודיאן, תסתכלו לרגע על הצד היפה של זה. הן עומדות מול גברים ואין להן בעיה להגיד את ה"SAY" שלהן וגם לקבל את מה שהן רוצות. וכן, לפעמים צריך לעשות את זה בדרך הקשה ולא בדרך המנומסת".

אתה אוהב את זה?
"אני מטורף על זה. אני אוהב נשים חזקות. במיוחד בימנו עם עידן ה"מי טו", אני לא מבין את הביקורת על זה. רוצים לראות נשים חזקות בפריים טיים, אז עכשיו שיש נשים חזקות שעומדות על שלהן ולא נותנות לשום גבר להזיז אותן, פתאום זה לא טוב?".

יש ביקורת שבר החזיקה אותך קצר וגם ביקורת כלפי נתנאל שהוא הסמרטוט של דיאן. 
"בר החזיקה אותי קצר ונתתי לזה לקרות כי הייתה פה סיטואציה לא נעימה ואם הייתי מתחיל לזגזג יותר מדי הייתי יוצא הבחור הרע והמכוער. השתדלתי כמה שיותר לא לפגוע ויכול להיות שזה עלה לי במחיר ההדחה". 

דיאן שוורץ, נתנאל רודינסקי (צילום: צילום מסך)
דיאן שוורץ, נתנאל רודינסקי (צילום: צילום מסך)

הייתה לך דילמה לכמה רגעים בתחילת העונה, כשהיית צריך לקבל החלטה האם להצית את הקשר עם בר או לתת צ'אנס נוסף לזוגיות עם טליה. אתה חושב שעשית בחירה נכונה?
"אני אגלה לך סוד, הדילמה אף פעם לא הסתיימה. עם טליה אין דילמה יותר, גם הבטחתי שאני לא אדבר כי אני מכיר אותה מהעבר ואני רוצה משהו חדש, לא בא לי משהו ישן. אני מודה ל'אח הגדול' שהביא לי אותה מול הפנים וגרם לי להבין שטעיתי בנוגע לדברים שאמרתי עליה בחדר "האח" לפני שנכנסה. טליה אמרה שאנחנו בתוך בית 'האח הגדול' וההחלטה תהיה לכאן או לכאן, ותוך יום יומיים הבנו לאן ההחלטה הולכת. ארבע פעמים זה לא צלח בעבר, מה הסיכוי שזה יעבוד בפעם החמישית?".

מה חתם שם את זה שטליה לא בשבילך?
"אני לא יודע לשים את האצבע על מה בדיוק הכריע את הכף. זה הבן אדם שאני מכיר עם אותם דפוסים שלא נעימים לי, אז למה להיכנס לזה עוד פעם? חשבתי בסיטואציה הזאת גם על טליה, זה לא קל לראות אותי עם בחורה אחרת. אני לא מאחל לאף גבר להיות במצב שהייתי, כבר לא ידעתי מה לעשות. כנראה הפתרון היחידי היה לשלוף אותי משם כי כל יומיים הייתה מריבה חדשה".

טליה עובדיה (צילום: באדיבות רשת 13)
טליה עובדיה (צילום: באדיבות רשת 13)

אז למה התכוונת שאמרת שהדילמה אף פעם לא נגמרה?
"לבר. זה ברור שיש דילמה, ברור שאני לא יודע איפה אני נמצא. ראו בברור את ההבדלים ביני לבינה וזה בסדר. מכבודה, אני אחכה לה וכשנהיה בחוץ נדע בדיוק לאן הדברים הולכים".

זה נשמע כאילו קיבלת החלטה ואתה רוצה לסיים את זה יפה בחוץ.
"כדאי לך לחכות להחלטה, אולי תופתעי".

אתה חושב שעשית טעות שנכנסת שם לזוגיות?
"לא. כל דבר שאני עושה בחיים, אני לא מתחרט עליו בדיעבד. האם לקרוא לקשר בבית 'האח הגדול' זוגיות? נראה לי העבר הוכיח שלא. זה יותר קשר שהוא יותר מחברות. זה לא זוגיות - לא מכירים משפחות, זה לא בעולם האמיתי שלך. זה נקרא "זוגיות בבית האח הגדול"". 

זה לא קצת העלים אותך?
"כן, זה העלים אותי. אם טליה לא הייתה נכנסת, זה לא היה מעלים אותי. זה התחיל להעלים אותי מהרגע שהיא נכנסה כי אז התחיל כל משולש האהבה הזה. שם זה התחיל לערער אותי, הפכתי להיות אליאב שמנסה לא לפגוע באחרים. אפשר להסתכל על זה כ'איזה באסה שפספסתי' אבל עדיין הייתי נאמן לערכים שלי ולא יצאתי באד בוי שמשחק בבחורות". 

אליאב טעטי (צילום: רן יחזקאל)
אליאב טעטי (צילום: רן יחזקאל)

אתה חושב שהזוגיות הזאת תחזיק מעמד במציאות?
"אין לי תשובה לזה. צריך לא לשכוח דבר אחד, שאני ובר דיברנו עליו, שזה בינתיים רק ל'אח הגדול'. צריך לזכור שלבר יש ילד, היא לא בחורה רווקה. אני לא בחנתי את הסיטואציה אז אני לא יכול לדעת". 

נוצרו מחנות ויש הרבה ביקורת כלפי בר, דיאן ונתנאל על הצורה שבה הם מתנהגים לטליה. יש קצת חשבון נפש שאולי היית צריך לתמוך בטליה קצת יותר?
"ואז מה היה קורה? היו אומרים: 'למה לא תמכת בבר?'. היא אקסית שלי אבל יש שם בחורה שנמצאת איתי, אז במי אני צריך לתמוך? באקסית או בבחורה שאיתי? יכול להיות שבהתחלה כל דיירי הבית לא דיברו עם טליה בגלל שכל כך אהבו אותי. דיאן ונתנאל חברים מאוד טובים של בר והציק להם שאני לפעמים מדבר עם טליה, אז נוצרה שלישיה כזאת. אני לא יכול לשלוט במה שהם חושבים. יתר דיירי הבית אמרו להם: 'היא עדיין דיירת, למה שלא ידבר איתה?'". 

אתה כועס שנתנאל ודיאן חיממו את בר כנגדך?
"כן, אמרתי את זה גם לבר. לא סבלתי את זה. היום הראו לי סרטון ובר אמרה שהיא מקנאה, אז עכשיו זה ברור. זה היה ברור לי שהיא מקנאה אבל לא ברור כשמש, כי היא הייתה אומרת לי לפעמים: 'אם אתה רוצה לסיים את זה, אז בוא נסיים את זה'. לא חשבתי שבר מקנאה ברמה כזאת, ברמה שלא לדבר איתה? אני רואה את טליה כדיירת בבית 'האח הגדול'. לא דיברתי עם טליה ארבעה ימים ברצף, אפילו לא מילה. יכול להיות שזה באסה אבל להגיד את זה בדיעבד, זה לא חכמה". 

יש חרטה שלא היית יותר קרוב לטליה?
"כן, כי בסופו של דבר לא הגיע לטליה לחוות את אליאב בברוגז. לא מגיע לה שאנשים אחרים יהיו ברוגז איתה כי הם אוהבים אותי ואת בר אבל 'וואלקם לביג בראדר'".

''איך פגשתי את אמא גרסת האח הגדול'', אופק בווידוי מרגש (צילום: צילום מסך רשת 13)
''איך פגשתי את אמא גרסת האח הגדול'', אופק בווידוי מרגש (צילום: צילום מסך רשת 13)


מהצד השני טוענים שטליה השלתה את אופק. מה דעתך? היא שידרה לו מסרים סותרים?
"מאה אחוז, אני מכיר את טליה. היא לא תצא בחיים עם בחור כמו אופק. עובדה שהם הסתכסכו תוך שבוע שבועיים, זה היה צפוי. אופק נתן לה את הפינה החמה. אופק בא אליי ושאל אותי אם זה בסדר לעשות מהלך ואמרתי לו שאין לי איתה שום דבר ושהכל טוב. ידעתי בתוך תוכי שמה שטליה מחפשת זה רק את הפינה החמה. כל הבית אהב אותי והיו איתי כל הזמן וזה היה לה באסה. עובדה שאיך שזה נגמר עם אופק היא עברה לשחף. היא רק מחפשת את המקום החם, היא לא רוצה זוגיות עם אף אחד מהם, זה לא הטעם שלה בכלל, זה לא טליה. היא רואה שהאקס שלה בפינה חמה ושטוב לו, כשאני ובר במיטה בלילה אומרים דברים אחרים, שגורמים לך להרגיש כיף, ולפעמים מחפשים את זה. זו סיטואציה לא קלה, אין דבר כזה בשום מקום בעולם, זה קשה מאוד רגשית. אני אשמח לראות איך בר וטליה יתמודדו ללא קשר אליי, כי אני חושב שהרבה מהסכסוך הזה קרה מעצם היותי שם".   

מה לא הספקנו לראות באליאב?
"המון דברים. הייתי רק חודש וקצת ולא ראיתם אותי מתעצבן יותר מדיי או מביע את המילה שלי. רציתי לראות מי הנפשות הפועלות, אני בן אדם מאוד מחושב שלא פועל מהר רק כדי שיראו איך אני צועק". 

מי הזוכה של העונה?
"מרינה. היא נשמה טהורה". 

מה הצעדים הבאים?
"דוגמנות זה במקום הראשון". 

דייר בית האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
דייר בית האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)