שני גולן התייצבה אתמול (שני) באירוע השקה של חנות הדגל הראשונה של רוית אסף ו"אמפייר טק" במלון הרודס תל אביב. גולן שנראתה לאחרונה בחברתו של תום חיימוב בלא מעט אירועים, בילתה איתו גם בסוף השבוע האחרון במסיבה. כוכבת "אהבה חדשה" נשאלה באירוע מה טיב היחסים ביניהם והשיבה: "תום מהמם וכיף לבלות איתו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"כמה זמן אתם ביחד?", נשאלה. "איזה שטויות", השיבה גולן במבוכה והוסיפה: "אני מתה עליו בתור בן אדם, אין זוגיות אבל החיים מפתיעים והכל יכול לקרות". גם כוכב השעה אוהד בזוגלו התייצב עם גרושתו פאני באירוע, ולא עם שתי הנשים שהוא מאוהב בהן - מריה ואלכסה.

שני גולן (צילום: אור גפן)
שני גולן (צילום: אור גפן)

פאני הגיבה לפוסט האחרון שלו שעורר סערה: "אני מכירה גם את מריה ואלכסה. שתי בחורות יפהפיות ומקסימות, אוהד שבר את תקרות הזכוכית האפשריות ובהצלחה. אני אוהבת את שתיהן וכל אחת מיוחדת בדרך שלה. אם אפשר שתיים אז למה לבחור?". גם אוהד התייחס ואמר: "כשאתה מנהל אינטראקציה עם כל כך הרבה נשים, דברים קורים. אני אהבתי רק את אלכסה, דברים קורים, הכרתי את מריה, ויצא שאני אוהב שתי נשים, וזאת עובדה זה אמיתי. מאז קיבלתי מאות אלפי הודעות מגברים שאומרים שהם אוהבים עוד אישה גם מגברים נשואים".

אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו (צילום: אור גפן)
אוהד בוזגלו, פאני בוזגלו (צילום: אור גפן)

רגב הוד, רוית אסף (צילום: אור גפן)
רגב הוד, רוית אסף (צילום: אור גפן)

שמחה גואטה (צילום: אור גפן)
שמחה גואטה (צילום: אור גפן)