לפני קצת יותר משנה הרעידו הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל את העולם כשחשפו במהלך ראיון חושפני עם אופרה ווינפרי התנהלות פוגעניות וגזענית מצדם של בני המלוכה. השניים, שעזבו את הארמון ופרשו לטובת חיים "שקטים יותר" בארצות הברית זנחו את תארי המלכות ולא מפחדים כעת לחשוף את כל האמת המתרחשת בין כותלי הארמון.

הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי ומייגן מרקל בריאיון עם אופרה ווינפרי (צילום: רויטרס)

בשנה שעברה, חתם הדוכס מסאסקס על חוזה בשווי 20 מיליון דולר עבור כתיבת ספר זכרונות בו יספר על חייו בארמון וככל שעובר הזמן נראה שבני משפחתו צריכים להיכנס שוב לכוננות ספיגה. על פי מקורות רבים הספר חדש, שצפוי להתפרסם בסתיו 2022 צריך לגרום להרבה סיבות לדאגה מאחר ומכיל עוד הרבה פצצות אמת נפיצות.

מקור מעבר לים דיווח "יש שם הרבה סיפורים חדשים על העבר שהארי לא דיבר עליהם בעבר, על הילדות שלו... יש שם תוכן שאמור להלחיץ ​​את המשפחה שלו." מי שיכולה להיות יחסית רגועה היא המלכה אליזבת, זאת לאחר שבעבר פורסם כי הארי יצא מגדרו,  לא כדי לכלול שום דבר שיפגע בסבתו המלכה.

המלכה אליזבת (צילום: REUTERS/Toby Melville/Pool)
המלכה אליזבת (צילום: REUTERS/Toby Melville/Pool)

 מרקוס דוהל, מנכ"ל חברת ההוצאה לאור Penguin Random House האחראית לפרסום הספר מסר לפני כמה חודשים: "מדובר בספר זיכרונות אינטימי ולבבי מאת אחת הדמויות המרתקות והמשפיעות ביותר של ימנו. הנסיך הארי ישתף בפעם הראשונה בחוויותיו, ההרפתקאות שלו, ההפסדים והשיעורים שעבר ועזרו לעצב את חייו. הארי יכתוב על החיים תחת העין הציבורית, השירות הצבאי שהוביל אותו פעמיים לאפגניסטן והשמחה שהוא חווה כאיש משפחה, בעל ואבא", אמר והוסיף: "אנחנו שמחים לפרסם את ספרו של הארי, שהצטרף למנהיגים אייקוניים ידועים שזכינו לפרסם את סיפורם במהלך השנים. אנו נרגשים לפרסם את סיפורו המרגש". כמו כן, הנסיך צפוי להרחיב על נושא בריאות הנפש, הרצון של אשתו לשים קץ לחייה לאחר ששקעה בדיכאון וכמובן הגזענות שחוותה מייגן מהארמון"