לפני חודש הפכה כתבת החינוך יעל אודם לאמא טרייה ושיתפה את עוקביה בחוויית הלידה הלא קלה שעברה עליה. כעת, שבועות ספורים אחרי הלידה בעודה מחלקת את יומה בין הבית המשפחה, לבין שעות ארוכות בפגייה עם התינוקת הקטנה, משתפת אודם על השינוי שחל בה והחששות מהעתיד לבוא.

״החיים שלנו קורים בשני יקומים מקבילים, יש את זה של הבית שם נמצאים חמשתנו, עולם מוכר אהוב ונוח, במקביל יש את עולם הפגייה, חשוך ושקט כמו ברחם ויש בו שעות ארוכות של עור לעור. אני מרגישה שבשבועיים האלה השתנתי, בחיים לא הייתי מהאימהות שמקדשות הנקה. הנקתי כל אחת חמישה חודשים כי זה בא בקלות, וזה נוח, לגמרי הבנתי את אלה שלא בעניין. כאן בפגייה זה הפך להיות העיסוק העיקרי שלי, להצליח ללמד את רובי לינוק, כדי שנוכל להספיק עם הזונדה המבאסת, עם השאיבות המתישות כדי שנוכל להיות אני והיא רגילות".

יעל אודם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יעל אודם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


עוד הוסיפה יעל וכתבה: "אני מתחילה לדאוג מתי יעל הרגילה תחזור? ממתי דברים כאלה נוגעים בי, איפה זו שרוצה רק לשדר לערוך לצרוך חדשות לנסוע לסיני, לצאת עם חברות? איך מחברים בין העולמות והאם זה יהיה קל כמו בפעמים הקודמות או שאת היצור הזעיר הזה יהיה לי יותר קשה לשחרר. הישיבה בקנגרו מביאה איתה שעות ארוכות של תהיות, מזל שיש את הפיד הסופג הכל ברשתות החברתיות״.

יעל אודם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יעל אודם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)