משפחת בוזגלו בהרכב מלא אסי, עדי והילדים היו בדרכם לעוד חופשה משפחתית אקזוטית הפעם בורנה שבבולגריה. אלא שלצערם הם טעו וחשבו כי הטיסה בשעה אחת וחצי והתייצבו בשדה התעופה בעשר וחצי, אז גילו להפתעתם כי הטיסה הייתה צפויה להמריא בעשר. כשהם מבואסים ושבורים כי פיספסו את הטיסה פנו לצוות בבקשה לעזרה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בוזגלו שיתפה את עוקביה בהתרחשויות תוך שהיא מהללת ומשבחת בהודייה את  אנשי הצוות של חברת ישראייר שנחלצו לעזרתם, היות שהטיסה גם ככה התעכבה בשעתיים בגלל בעיות בשדה, צוות ישראייר נחלץ לעזרתם והעלה אותם במהרה למטוס. אלא שבוזגלו שכחה לעדכן את העוקבים שהטיסה גם ככה התעכבה שעתיים בגלל בעיות בשדה התעופה והציגה כאילו הטיסה התעכבה במיוחד עבורם, מה שעורר את זעמם של העוקבים שכעסו ורתחו והציפו את הפיד בתגובות קשות כמו מדוע משפחת בוזגלו זוכה ליחס מיוחד, מדוע עיכבו נוסעים וטיסה שלמה רק בשביל משפחת בוזגלו.

משפחת בוזגלו (צילום: אור גפן)
משפחת בוזגלו (צילום: אור גפן)

בקבוצות שונות בפייסבוק, בינהם "חול זה כאן" שיתפה את המקרה אחת העוקבות וכתבה ״אין יותר מעצבן מזה, עדי בוזגלו העלתה סטורי שהתבלבלו בשעות הטיסה לשדה, ישראייר אילצו את כל המטוס להמתין בסבלנות למשפחת בוזגלו. מזעזע בעיני איחרתם, בעיה שלכם. למה אנשים זרים צריכים לסבול״.  הפוסט שלה זכה למאות תגובות וביקורות על היחס המועדף לבני המשפחה אך כעת מתברר כי זו בכלל לא הסיבה לעיכוב בטיסה.

הבוקר העלתה בוזגלו שוב סטורי כדי להסביר את כל האי הבנה ואמרה: "הגענו לשדה והבנו שפספסנו את הטיסה, תוך כדי שיחות עם הצוות אנחנו מבינים שהיה עיכוב בטיסה והמטוס עומד, אנשים מחכים בשדה תעופה, אז אמרתי ואו איזה יופי יש לנו הזדמנות לעלות לטיסה. אוקי, מה עושים? ניגשתי לאנשים שיפתחו שוב את הבורדינג כדי שנוכל לשלוח את המזוודות. אני בטוחה שגם אתם הייתם עושים את אותו דבר כדי לא לאכזב את הילדים. המטוס גם ככה עמד זה לא שהוא יצא כבר ואין עם מי לדבר. אז כן העובדים היו מקסימים ועזרו לנו. לא עיכבו וחיכו במיוחד בשבילנו, שילמנו ממיטב כספנו על החופשה והטיסה ואין פה שום שת"פ".

מישראייר נמסר בתגובה: ״היות והטיסה אחרה לצאת בשעתיים בגלל בעיות בנתב"ג ניתנה לעדי בוזגלו האפשרות לעלות לטיסה המדוברת. ישראייר לא מעכבת המראות עבור איחורים של נוסעים ומקפידה על עמידה בלוחות זמנים בסגירת השערים לעליה למטוס״.

עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך פייסבוק)
עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך פייסבוק)