כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן והאקס שלה, טריסטן תומפסון, מצפים לתינוק דרך פונדקאית. "אנחנו יכולים לאשר שלטרו יהיה אח שיוולד בנובמבר. קלואי אסירת תודה לפונדקאית יוצאת הדופן על הברכה הכה יפה", אמר נציג של הקרדשיאן ל-PAGE SIX. "אנחנו רוצים לבקש אדיבות ופרטיות כדי שקלואי תוכל להתמקד במשפחתה".

זה יהיה התינוק השני של קרדשיאן והחבר לשעבר שלה, שהם כבר הורים לבת טרו בת ה-4. מקור סיפר לאתר הרכילות ההוליוודי שלמרות שיש להם ילד שני משותף, קרדשיאן ותומפסון לא חזרו להיות ביחד ולא דיברו מאז דצמבר, מחוץ לענייני הורות משותפת. מקורות רבים מוסיפים כי ההחלטה התקבלה לפני שנחשף כי תומפסון בן ה-31 הביא לעולם ילד עם מישהי אחרת.

קלואי קרדשיאן, טריסטן תומפסון (צילום: אינסטגרם)
קלואי קרדשיאן, טריסטן תומפסון (צילום: אינסטגרם)

"קלואי וטריסטן כבר עבדו על התהליך כשהסקנדל התרחש", אומר מקורב לשניים, בעוד אחר הוסיף שקרדשיאן דיברה בגלוי עם חברים על הבאת התינוק מאז לפני חג המולד. לפי אתר TMZ, שדיווח לראשונה על החדשות, קלואי המשיכה בתהליך הפונדקאות למרות שסיימה את הקשר הזוגי עם תומפסון, כאשר בדיקת אבהות הוכיחה שהוא אביו של תיאו, בנו בן השישה חודשים של דוגמנית הכושר מראלי ניקולס. תומפסון הוא גם אביו של פרינס בן החמש מהאקסית ג'ורדן קרייג. כזכור, תומפסון נתפס בעבר בוגד בקלואי ב-2018 בזמן שהייתה בהריון עם טרו ושוב ב-2019 עם ה-BFF דאז של אחותה קיילי ג'נר, ג'ורדן וודס.