הדוגמנית מישל גרציג שהתארסה לפני חודש וחצי לבחיר ליבה, שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, נחתה בישראל לטובת צילומי קמפיין נחשק. היא התייצבה על סט הצילומים לצילומי הקמפיין החדש של "לה בוטה פרופשיונלס", להם נבחרה לשמש פרזנטורית. מישל נכנסת לנעליהן של הפרזנטוריות הקודמות של המותג קארין עליה וריף נאמן.

על סט הצילומים סיפרה על רגע האירוסים המרגשים לטיבו: "זה היה מרגש בטירוף היינו בדרום איטליה בחופשה אחרי הניצחון בליגת האלופות. זה היה יום רומנטי היינו על יאכטה, ואז בשקיעה עמדנו מול פוזיטנו ונהננו מהנוף היינו רק אני והוא ומי שהשיט את היאכטה, בחרטום של היאכטה ואז הוא התחיל לדבר איתי ולהגיד דברים חמודים ואז פתאום הוא שלף טבעת וכרע ברך".

מישל גרציג (צילום: יח''צ)
מישל גרציג (צילום: יח''צ)

כשנשאלה האם ציפתה לזה, השיבה: "זה בא בהפתעה, אני הייתי בהלם. המשפחה ידעה שזה הולך להגיע, הוא ביקש את ידי מההורים שלי לפני כמה חודשים מסתבר. הם הסתירו את זה ממני טוב מאד. אז כולם ידעו שזה יגיע אבל כמובן שהם מאד התרגשו ובכו".

על המפגש בין טיבו להוריה סיפרה: "טיבו וההורים שלי נפגשו לפני שנה, המשפחות מכירות כבר זמן, היה מרגש ההגעה שלו לארץ ולראות אותו בבית שגדלתי באילת.

את ממש סיפור סינדרלה ?
"מה זה סיפור סינדרלה, החיים שלי היו מדהימים לפני כן אני מגיעה ממשפחה מדהימה ובית תומך והקריירה שלי הצליחה עוד לפני כן, הסיפור סינדרלה שלי קרה כבר מזמן. כן הזוגיות קידמה ופתחה דלתות זה כיף ומבורך".

מה החלום הבא?
כל פעם מציבה לעצמי מטרות, אחר כך שואפת ליותר ויותר. כרגע נגיד שער ב"ווג", נזרום". 

מישל גרציג (צילום: יח''צ)
מישל גרציג (צילום: יח''צ)