אשת החברה והקולינריה, אהובה אלפרון, חגגה יום הולדת 22 לבתה יהלי. החגיגות נערכו במסעדת “גאטו" החדשה ברחובות והיא אורגנה על ידי חברה הקרוב, איש היח"צ והפעיל החברתי יוליאן לוינסון. לוינסון סיפר כי בימים אלו נשות המשפחה המדוברת והמסקרנת מצטלמות לסדרת דוקו על חייהן, שתיקרא איך לא, “האלפרוניות", ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לצפות. 

יוליאן לוינסון, אהובה אלפרון (צילום: ליאור שוורץ)
יוליאן לוינסון, אהובה אלפרון (צילום: ליאור שוורץ)

שופט העליון לשעבר, אליקים רובינשטיין, עומד להתמנות לנשיא המועצה לשימור אתרים, במקום שלמה הלל ז"ל. לקראת כניסתו לתפקיד הוא נצפה בסיור במכון איילון ברחובות, אחד מאתרי המועצה, כשהוא מלווה באלוף אורי אור, יו"ר הוועד וחבר הכנסת לשעבר.

כבוד השופט, ברכות.

“אכן הייתה אליי פנייה מכבדת לכהן כנשיא המועצה מאורי אור יו״ר הוועד המנהל ועמרי שלמון המנכ״ל, זאת בעקבות הלקחו של שלמה הלל ע״ה, רב־הפעלים והזכויות. סיירתי באתרים ולמדתי בפרוטרוט על עבודת המועצה, שהכרתי והוקרתי לפני כן. בעקבות זאת נתתי את הסכמתי העקרונית להצעה".

אליקים רובינשטיין (צילום: יוסי אלוני)
אליקים רובינשטיין (צילום: יוסי אלוני)

בחמישי שעבר, באולם הנרי קראון בתיאטרון ירושלים, ציינה התזמורת הסימפונית ירושלים את סיום העונה ה־84 שלה, בניצוחו של מאסטרו רני קלדרון, שסיכם: ״היה מדהים ומרגש, ערב של מסע מוזיקלי. כיף לנגן עם התזמורת הסימפונית ירושלים כל פעם מחדש".

רני קלדרון (צילום: Christophe Courtios)
רני קלדרון (צילום: Christophe Courtios)

מי שקיבל לאחרונה חץ מסילבי קשת היה העיתונאי בני ציפר: “אני לא סולחת לציפר על פיצול האישיות שלו. שנים אני קוראה בשקיקה על מסעותיו לאיסטנבול וקהיר. תמיד אני לומדת משהו. וכתיבתו קלילה ומרתקת. קשה מאוד לשמוע אותו מהלל ומשבח את הפמיליה מקיסריה, הוא כה עלוב. יהודי מה יפית. מה חבל".

ציפר, מה יפית?

“אכן אני אוהב את איסטנבול מאותה סיבה שאני אוהב את משפחת נתניהו. שני המקומות מעניקים לי הרגשה של בית ושורשיות".

קשת, מה תאמרי?

“אין לי מה להוסיף".

בני ציפר (צילום: יח''צ)
בני ציפר (צילום: יח''צ)