אלפי בני אדם נותרו אמש (חמישי) מאוכזבים וזועמים לאחר שהופעתו של עומר אדם בפארק הירקון הסתיימה לאחר 58 דקות בלבד. הזמר, שקיים הופעה משותפת עם הזמר מדרום אמריקה ניקי ג'אם, עלה רק לקראת השעה 22:00, אך ההופעה הסתיימה במפתיע לאחר שעה בלבד, מה שהוביל לגל של תגובות זועמות. אדם לא נותר אדיש ופרסם הבוקר (שישי) פוסט בפייסבוק, בו הסביר את פשר הדברים: "אין משהו שמבאס אותי יותר מזה שלא יכולתי להישאר אתכם עוד. היינו צריכים לעמוד גם בחוקים של זמני הופעות בפארק הירקון, מבחינתי הייתי שמח לשיר אתכם כל הלילה".

וכך כתב אדם: "קהל אהוב שלי, קודם כל אני רוצה להגיד לכם תודה, לכל מי שבא והגיע להיות איתי בהופעה שחיכיתי לה כל כך הרבה זמן. התמונה כאן מעיפה לי את הלב לשמיים. תודה שהתאמצתם, שקניתם כרטיסים, שבאתם מרחוק, שהלכתם הרבה ברגל. אני אוהב ומכבד אתכם מאוד.

אני קורא חלק מהתגובות שלכם ומרגיש בדיוק כמוכם, שלא היינו מספיק זמן ביחד ואני מרגיש שאני חייב לכם הסבר הכי אמיתי שיש. בחרתי להביא אמן בינלאומי גדול שיהיה איתי על אותה במה כי רציתי לתת לכם חוויה עוד יותר מטורפת, מפתיעה, מיוחדת. זאת הפעם השניה שאנחנו נפגשים בפארק הירקון שזה חלום ענק שלי שהתגשם, ורציתי שתקבלו באותו כרטיס את שנינו.

אני רוצה שתדעו שאין משהו שמבאס אותי יותר מזה שלא יכולתי להישאר אתכם עוד. היינו צריכים לעמוד גם בחוקים של זמני הופעות בפארק הירקון, מבחינתי הייתי שמח לשיר איתכם כל הלילה.

אתם יודעים כמה אני אוהב להופיע, לתת את הנשמה ולעשות ביחד איתכם את המסיבות הכי משוגעות שיש. כמה שמחתי ששרתם ביחד איתי את 'שני משוגעים', 'חורף באוטו', 'לבד על המיטה', 'פרצופים'.

בקיצור יש לי מליון סיבות לומר: אני אוהב אתכם. מבטיח לכם שפעם הבאה זה יהיה רק אני ואתם עד שיימאס לכם ממני!. טוב קצת חפרתי, אבל זה רק בגלל שאתם חשובים לי. נהנתי ממכם בטירוף, שתהיה שבת שלום, תודה לכם על כל האהבה, אוהב אתכם".