אחרי 20 שנה מהפעם הראשונה שהם התארסו, וכשנה אחרי שחזרו זה אל זרועות זו, ג'ניפר לופז ובן אפלק נישאו בהפתעה בלאס וגאס. הזמרת בת ה-52 והשחקן ההוליוודי בן ה-49 אמנם הצהירו שאתם עתידים להתחתן כבר באפריל האחרון, אך את החתונה בחרו לקיים מתחת לראדר.

View this post on Instagram

A post shared by ✨راز✨ (@raaz_smr)

היום (ב'), אחרי שמועות שהתרוצצו בתעשיית הבידור האמריקאית ופרסום ראשון ומסוייג של אתר TMZ, סוף כל סוף קיבלנו את ההוכחה. ג'יי לו פרסמה באמצעות הניוזלייטר המעריצים שלה תמונות מהאירוע, ואיתן נחשפו גם פרטים ראשונים על הטקס האינטימי. 

באירוע נכחו כמובן כל חמשת ילדיהם של הזוג – ויולט בת ה-16, סרפינה בת ה-13 וסמואל בן ה-10, ילדיו של אפלק, וכמובן התאומים של ג'יי לו אמי ומקס בני ה-14. הזמרת המפורסמת סיפרה למעריציה כי היא ואפלק כמעט פספסו את החתונה של עצמם, אחרי שהגיעו באיחור לקפלה שכמעט נסגרה. "בסוף הצלחנו לתפוס אותם בזמן והם נשארו פתוחים לכבודנו עוד כמה דקות", כתבה ג'יי לו למעריציה. 

עוד פורסם מהאירוע סרטון שהעלה לאינסטגרם מעצב השיער כריס אפלטון, שצילם אותה בחדר ההלבשה רגעים לפני שנישאה לאפלק. "אני מרגישה מדהים. אני כל כך מתרגשת. יש לי את השמלה הזאת כל כך הרבה שנים ושמרתי אותה במיוחד לרגע הזה", אמרה בסרטון.