בפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון" (פרק ההחלטות הבא ביום רביעי הקרוב) גילינו כי רפאל יונתן עמר ועידית אליהו החליטו לתת צ'אנס לזוגיות שהתחילה קצת בדשדוש בפרקים הראשונים של הריאליטי, כשהשניים התקשו להיפתח ולקחת את הקשר צעד נוסף לעבר הרומנטיקה. עוד גילינו כי שבעה חודשים לאחר סיום הצילומים עידית ורפאל עדיין ביחד, אך לא ממהרים לדבר על חתונה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בראיון ל-TMI שנערך באירוע סיום העונה במלון ג'ו שטיבל בתל אביב, סיפרו רפאל ועידית כי לא חשבו שיחזיקו מעמד יחד כשרק נפגשו. כשנשאלו אם הייתה אהבה ממבט ראשון, עידית קבעה: "לא. אני ידעתי שיקח לי זמן וידעתי שאני צריכה את הסבלנות. אם זה היה בחיים האמיתיים כנראה שלא היינו ממשיכים. שנינו היינו צריכים להוריד את המגננות והמחסומים". 

רפאל ועידית, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
רפאל ועידית, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

כשנשאלו מה קרה אחרי שכבו המצלמות, אמרה עידית: "זה עשה לנו הרבה יותר טוב. בהתחלה היה חשש מה יקרה כשהדבר הזה יפסק. מול המצלמות היינו יותר אסופים ורציניים ואחרי שהם כבו היינו אנחנו". כשרפאל נשאל כמה היה קשה להסתיר, ענה: "לא היה קשה להסתיר, אנחנו בונקרים מטבענו". 

כשנשאלו על חתונה אמר רפאל בצחוק: "אנחנו הולכים לכמה חתונות בקיץ ונהנה להיות שם". עוד הוסיפה עידית: "אנחנו לא יודעים אם תהיה עוד חתונה. פעם הייתי בטוחה שזה מה שאני רוצה אבל היום עברנו כל כך הרבה וכבר עשינו את זה. אין לדעת". כשנשאלו על התגובות הקשות שקיבלו סיפרו שאמרו שהם זוג משעמם ורפאל הוסיף ואמר: "מי שמשעמם לו היה צריך לעבור ערוץ. יש לנו המון עומק ודברים מדהימים ולא סתם אנחנו זוג אהוב בחוץ. הבאנו דמות רגילה, שפויה". 

עידית ורפאל מתוך ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
עידית ורפאל מתוך ''חתונה ממבט ראשון'' (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)