על דרמה כזאת בהוליווד מזמן לא דיווחנו. הזמר הלטיני ריקי מרטין מתמודד עם האשמות קשות של אחיינו, שטוען כי ניהל איתו קשר רומנטי. על פי טענותיו של האחיין בן ה-21, לאחר שהסתיים הקשר הרומנטי שנמשך שבעה חודשים, סבל מהטרדות מצד הזמר ולכן החליט לנקוט בצעדים משפטיים. בסוף השבוע האחרון עורך דינו של מרטין הכחיש את ההאשמות על התעללות במשפחה, שהעלה האחיין של הזמר בתחילת החודש.

"למרבה הצער, האדם שהעלה את הטענה הזאת נאבק באתגרים עמוקים בבריאות הנפש", אמר עורך דינו של הזמר ל"דדליין". "ריקי מרטין מעולם לא היה - ולעולם לא יהיה - מעורב בשום סוג של מערכת יחסים מינית או רומנטית עם אחיינו. הרעיון לא רק שגוי, הוא מגעיל". "כולנו מקווים שהאיש הזה יקבל את העזרה שהוא כל כך זקוק לו", המשיך עורך הדין. "אבל יותר מכל, אנחנו מצפים שהמקרה הנורא הזה ידחה ברגע ששופט יזכה לבחון את העובדות". 

ריקי מרטין (צילום: Splashnews)
ריקי מרטין (צילום: Splashnews)

בשבוע שעבר ניתן לזמר בן ה-50 צו מניעה זמני בעקבות האשמות החמורות על כך שניהל רומן, לכאורה, עם אחיינו בן ה-21. הדיון בעניין נקבע ל-21 ביולי בפורטו ריקו. אם מרטין יואשם בגילוי עריות ותקיפה מינית הוא עשוי להתמודד עם מאסר של כמעט 50 שנה. אישום בתקיפה מינית היא לא השערורייה היחידה איתה מתמודד הזמר כרגע. מרטין גם מתמודד עם תביעה של שלושה מיליון דולר מהמנהלת שלו רבקה דרוקר על עמלות שלא שולמו לה. המנהלת גם טוענת שהיא הצילה את מרטין מ"האשמה שעלולה לסיים את הקריירה שלו".

View this post on Instagram

A post shared by Ricky Martin (@ricky_martin)