בסרטון שפרסם "ערב טוב" עם גיא פינס נראתה המגישה מעיין אדם בדרכה מחופשה בפריז עם בן זוגה יובל צלנר והחברים מאור ומירן בוזגלו, כשהיא עוקפת את כל התור המשתרך והארוך בשדה התעופה, כשברקע צועקים לה האנשים "הפשוטים" שמחכים בסבלנות: "תתביישי לך". בדקות האחרונות הגיבה אדם לפרסומים נגדה וטענה כי המתינה בתור בדיוק כמו כולם: ״ראיתי את הפוסט בגיא פינס, הוא לא נכון. אמרתי להם ואני מקווה שיסירו. אני אסביר מה הלך שם. עמדתי בתור, ראשונה, שעתיים בערך עם יובל. הטיסה איחרה מאד והיה מרגיז מאוד ולא הודיעו לנו. אחרי שמונה שעות אם הטיסה מאחרת מקבלים פיצוי".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"היה שם מישהו שעבר אחד אחד ואמר: 'אם תכנס אחרי שעה אחת לשער תקבל פיצוי, אף אחד לא נכנס לפני אחת', וזה לא נכון כי החוק מתייחס לשמונה שעות מהנחיתה, והם אמרו לי שאין שום בעיה שניכנס לשער לפני ושעדיין נקבל פיצוי. לא שיתפתי פעולה עם השטות הזאת, בין זה לבין 'תתביישי לך', אבל אתם יודעים אני לא מאשימה את האנשים. איזה עצבים זה היה, אנשים היו רעבים ומתוסכלים וזה קרה גם בטיסת הלוך".

מעיין אדם (צילום: אביב חופי)
מעיין אדם (צילום: אביב חופי)

עוד הוסיפה ואמרה אדם: "אמרתי דיי אני אספוג את זה. מה אני אתחיל להטיף להם? אנחנו ברי מזל וכל מי שעלה למטוס הזה ומרגיש מוכה גורל, אנחנו בר מזל כי היינו בפריז וראינו הופעה של קולדפליי, וצריך להגיד תודה על הטוב, חאלס. התייבשתי בתור בדיוק כמו כולם. כן עמדתי ראשונה בתור. יובל חיכה שם איזה שעתיים, והתייבשתי בדיוק כמו כולם, ולא קיבלתי שום הטבה להיותי מפורסמת וחבל שלא קיבלתי שום הטבה. יש בי מלא דברים רעים ואני כן עוקפת בתור לפעמים, אבל לא הפעם״.

מעיין אדם, יובל צלנר (צילום: אביב חופי)
מעיין אדם, יובל צלנר (צילום: אביב חופי)